• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    maar ik kraag oook van die rectie's leer schrijven en zo an daar word ik gek van en wat maakt het uit of het een g of een ch is je weet wat ik bedoel


    Tsja, die mensen weten gewoon niet wat dyslexie is, je moet dat gewoon negeren! ;]

    DESPAIR schreef:
    (...)

    Tsja, die mensen weten gewoon niet wat dyslexie is, je moet dat gewoon negeren! ;]
    Ik begrijp het erg goed , daarom verbeter ik ook nooit iemand als ze een spelling fout maken.. MAar ik vind niet dat je het als excuus mag gebruiken om niet je best te doen.. Je kan dyslexie hebben en fouten maken OK..
    Als je er probeert op te letten gaat het beter en je helpt jezelf er ook mee.


    Niet geschoten is altijd mis..

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik schrijf zo goed als nooit in msn taal
    en 1 mod heeft het aangepast omdat ik ch schreef in plaats van g en andersom
    daar word ik gek van of het kometaar van leert schrijven het moet zo of zo.
    en punten doe ik altijd alleen hoofd letters niet

    Ik neem hoofdletters en punten als voorbeeld. Gewoon al die leestekens, als je dat doet en je schrijft een paar woordjes fout, is het waarschijnlijk al een stuk minder erg voor een ander.
    Misschien moet je er op Quizlet ook op letten, dan krijgt je dat gezeur hier ook niet.
    Ik snap dat het moeilijk is, maar sommige mensen zijn al die posts zonder ABN inmiddels een beetje zat.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    gun haar ook eens rust.

    maar ze bedoeld ook met andere mensen op elk typfoutje wordt je aangewezen. en kom op iedereen maakt fouten. zelfs de gene of wat dan ook die de mens heeft gemaakt. zoals slechte eigenschappen.

    Ik vind het niet meer dan normaal om iemand op zijn fouten te wijzen.. Diegene kan dan van zijn fouten leren of heb je liever dat je steeds iets fout doet en niemand er iets van zegt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Emotionless schreef:
    (...)Ik begrijp het erg goed , daarom verbeter ik ook nooit iemand als ze een spellingsfout maken.. MAar ik vind niet dat je het als excuus mag gebruiken om niet je best te doen.. Je kan dyslexie hebben en fouten maken OK..
    Maar als je er probeert op te letten gaat het beter en je helpt jezelf er ook mee.

    Er zijn mensen in mijn klas die een dyslexie kaart hebben door faken, om zo een halfuur langer te krijgen voor SE's, zo zei een jongen laatst tegen me, dat hgij een kaart heeft omdat hij niet weet of hij met d, t of dt moet schrijven maar dat is geeneens een vorm van dyslexie. Sommige spotten er echt mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Happysnail schreef:
    Maar doordat zij jou op je spellingsfouten wijzen, leer je er ook weer van. (nerd)

    nee ik leer daar niks van ik kan het wel 100× zien en ik weet weet nog niet(dat komt dus door mijn dyslexie) ik kan het gewoon niet leren

    en van die lullige opmerkingen al helemaal niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Emotionless schreef:
    (...)Ik begrijp het erg goed , daarom verbeter ik ook nooit iemand als ze een spelling fout maken.. MAar ik vind niet dat je het als excuus mag gebruiken om niet je best te doen.. Je kan dyslexie hebben en fouten maken OK..
    Als je er probeert op te letten gaat het beter en je helpt jezelf er ook mee.


    Ja, klopt! Er zijn inderdaad veel mensen die dat excuus gebruiken en niet hun best doen. Daarom moet je het toelaten om je fouten bij mensen te laten verbeteren! Hoe erg je dyslexie ook is.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    nee ik leer daar niks van ik kan het wel 100× zien en ik weet weet nog niet(dat komt dus door mijn dyslexie) ik kan het gewoon niet leren

    en van die lullige opmerkingen al helemaal niet

    die moet ik bevestigen. dat is altijd met so's en pw's op school
    ze leert dan 4 uur aan woordjes maar zodra het pw of so is vult ze er maar een paar in omdat ze de andere niet weet

    ja ik kijk bij jouw


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Er zijn mensen in mijn klas die een dyslexie kaart hebben door faken, om zo een halfuur langer te krijgen voor SE's, zo zei een jongen laatst tegen me, dat hgij een kaart heeft omdat hij niet weet of hij met d, t of dt moet schrijven maar dat is geeneens een vorm van dyslexie. Sommige spotten er echt mee.

    dat kan wel met dyslexie te meken hebben want ik hbe dat ook


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dat kan wel met dyslexie te meken hebben want ik hbe dat ook

    Sorry schat, maar dat heeft niet met dyslexie te maken, tenminste als ik mijn leraar mag geloven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    DESPAIR schreef:
    (...)

    Ja, klopt! Er zijn inderdaad veel mensen die dat excuus gebruiken en niet hun best doen. Daarom moet je het toelaten om je fouten bij mensen te laten verbeteren! Hou erg je dyslexie ook is.

    hoe

    en ik gebruik het niet als excuus en ik let er op.
    maar als je geen dyslexie weet je ook niet hoe gek je er van kan woorden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wij mods verbeteren altijd fouten in spelling als we dat zien, en als het erg is zetten we erbij wat er vooral misgaat zodat mensen daarop kunnen letten.
    Het is niet voor niets een vereisde discipline om goed ABN te typen als je mod wil worden.

    En veel mensen, zo ik ook, vinden het lezen van een topic vól spelfouten storend ja.

    En andere mensen, zoals Krulliful inderdaad, doen wel hun best hier goed ABN te typen. Als jij dat niet doet, zelf weten, maar dan ook niet miepen als mensen je op je fouten wijzen.
    (bericht aangepast door een moderator)

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Sorry schat, maar dat heeft niet met dyslexie te maken, tenminste als ik mijn leraar mag geloven.

    nooit leraren geloven sommigen denken dat ze geen dyslexie bestaat en dat heeft wel met dyslexie ik hbe het toch al me hele leven dus ik weet wat het is. en mijn dyslexiecoridernater zecht dat ook en hij heeft er voor gestudeert


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    nooit leraren geloven sommigen denken dat ze geen dyslexie bestaat en dat heeft wel met dyslexie ik hbe het toch al me hele leven dus ik weet wat het is. en mijn dyslexiecoridernater zecht dat ook en hij heeft er voor gestudeert

    Ik weet ook nooit wanneer ik een D,T of DT moet gebruiken dat weet niemand denk ik zomaar, dus dan zou iedereen dyslexies zijn. Ik blijf erbij, het is geen vorm van dyslexie. Sorry.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    Wij mods verbeteren altijd fouten in spelling als we dat zien, en als het erg is zetten we erbij wat er vooral misgaat zodat mensen daarop kunnen letten.
    Het is niet voor niets een vereisde discipline om goed ABN te typen als je mod wil worden.

    En veel mensen, zo ik ook, vinden het lezen van een topic vól spelfouten storend ja.

    En andere mensen, zoals Krullie inderdaad, doen wel hun best hier goed ABN te typen. Als jij dat niet doet, zelf weten, maar dan ook niet miepen als mensen je op je fouten wijzen.

    ik doe dat ook maar ik kan er niks aan doen ik let er op maar door mijn dyslexie kan ik er niks aan doen. en als je zo storend dan lees je het toch niet

    HALLOO mensen dit is een hobby site geen school


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥