• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Even een vraagje over Dyslexie:

    Is Discalcullie daar nou ook een vorm van?


    It's heavy but you are not the only one

    Cherished schreef:
    (...)
    JEZUS
    Geven we je straf?
    BANNEN we je na een fout?

    NEE
    Wat zeur je nou.
    Watvoor last heb je ervan als we je topics verbeteren.

    lees dit alsjeblief goed want dit is mijnpunt:
    ik meld het
    Jullie mogen me het best verbetern. Her gaat mij vooral om die domme ractie's en soms vind ik wel dat het iest te veel is dat als je 1 ding fout doe hoor je het meteen.

    en ja ik heb er last van want ik word er steets op gewezen en dat is echt niet leuk.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    En hierbij sluit ik dit topic omdat dit geen discussieren meer is maar ruzie maken.

    Slotje.