• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik doe me best maar ik ga niet elke zin 10× over lezen (dat doe ik op school niet eens) en het help toch niet want door mijn dyslexie zie ik die fouten niet

    en ik leer er niks van dat komt ook door dyslexie

    Dat is niet waar, ik ken mensen met dyslexie, en die leren wel degelijk van hun fouten en letten bv meer op woorden met een g of ch.
    Zou jij ook eens moeten doen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Echt he :')
    En dan zou ik dat niet mogen vebeteren _O- Wat een onzin.

    het is onzin dat ik van die reactie's krijg van leer schrijven of zo dat is onzin!!
    en dat verbeteren heeft toch geen zin


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    sorry hoor dat ik dyslexie heb maar ik kan er niks aan doen
    denk je dat ik het leuk vind nouw nee ik haat het maar ik kan er niks aan doen!!

    Nee ik vind het raar dat je ons wil verbieden jou shit te verbeteren zodat anderen het beter kunnen lezen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ik ken mensen met dyslexie, en die leren wel degelijk van hun fouten en letten bv meer op woorden met een g of ch.
    Zou jij ook eens moeten doen.

    er zijn verschillende soort dyslexie niemad heeft presies het zelfde als een ander en ik let er op maar ik kan er niks aan doen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    het is onzin dat ik van die reactie's krijg van leer schrijven of zo dat is onzin!!
    en dat verbeteren heeft toch geen zin

    Voor jou misschien maar voor de rest niet.
    Je manier van schrijven, is niet om aan te zien. En zo houden we het niveau van Quizlet een beetje op peil.

    Ja ik haat ook spellingsfouten, ik kan er niets aan doen. En het is dan niks tegen jou, maar het is voor mij niet te lezen dan zou ik daar wel weer dyslexies voor zijn ofzo. Dan haal ik vanalles door elkaar, net zo als in een quiz als ik ni de eerste zin al een spellingsfout zie staan klik ik hem al weg, en ja dat is erg maar oke. En je niet aangevalt voelen, mischien is het eens een idee eerst in word te schrijven kan je spelling checken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    het is onzin dat ik van die reactie's krijg van leer schrijven of zo dat is onzin!!
    en dat verbeteren heeft toch geen zin

    Ik vind die reacties terecht.. Ik stoor me eraan, maar ja het gaat hier niet om mij maar om iedereen van Quizlet.. Die storen zich er ook aan.

    Één voor allen en allen voor één?
    Met andere woorden , als jij je best niet doet hebben hun reden genoeg om je erop te wijzen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee ik vind het raar dat je ons wil verbieden jou shit te verbeteren zodat anderen het beter kunnen lezen.

    kan jij het beter lezen als ik mech schrijf inplaats van mag
    sorry hoor maar dan ben je echt dom en ik verbied het niet ik zech dat je er rekening mee moet houden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik doe me best maar ik ga niet elke zin 10× over lezen (dat doe ik op school niet eens) en het help toch niet want door mijn dyslexie zie ik die fouten niet

    en ik leer er niks van dat komt ook door dyslexie

    Blabla altijd weer dat excuus van ik heb dyslexie.. Je kan dit ook zien als een aansporing om alleen maar meer je best te gaan doen en om eens te laten zien dat mensen met dyslexie ook gewoon kunnen schrijven. Het is maar net hoe je ermee omgaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik denk dat ze bedoeld dat jullie haar best mogen verbeteren en dat dan netjes zeggen. maar sommige mensen hier zeggen gelijk: leer schrijven!
    en ik denk dat ze zich daar aan ergerd ;)

    verbeter me aub als ik het fout heb ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik geloof niet dat je hiermee bereikt wat er hiermee probeert te bereiken. Wij passen gewoon berichten zonder ABN aan, en dat is niet omdat we jou willen pesten.

    PoisonIvy schreef:
    Ja ik haat ook spellingsfouten, ik kan er niets aan doen. En het is dan niks tegen jou, maar het is voor mij niet te lezen dan zou ik daar wel weer dyslexies voor zijn ofzo. Dan haal ik vanalles door elkaar, net zo als in een quiz als ik ni de eerste zin al een spellingsfout zie staan klik ik hem al weg, en ja dat is erg maar oke. En je niet aangevalt voelen, mischien is het eens een idee eerst in word te schrijven kan je spelling checken.

    dat doe ik maar again door mijn dyslexie zie ik veel fouten ook niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Krulliful schreef:
    Ik geloof niet dat je hiermee bereikt wat er hiermee probeert te bereiken. Wij passen gewoon berichten zonder ABN aan, en dat is niet omdat we jou willen pesten.

    het gaat mij voooral om die reacties van leer schrijven en zo

    en soms vind ik het iets overdreven maar ok


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    kan jij het beter lezen als ik mech schrijf inplaats van mag
    sorry hoor maar dan ben je echt dom en ik verbied het niet ik zech dat je er rekening mee moet houden

    Je werd er toch boos om? Nou om jou houding van
    ik-mag-alles-verkeerd-schrijven-want-ik-kan-er-niets-aan-doen-en-jullie-mogen-me-niet-verbeteren reageer ik hier.
    Die is namelijk echt te raar voor woorden.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Blabla altijd weer dat excuus van ik heb dyslexie.. Je kan dit ook zien als een aansporing om alleen maar meer je best te gaan doen en om eens te laten zien dat mensen met dyslexie ook gewoon kunnen schrijven. Het is maar net hoe je ermee omgaat.

    het is geen excuus ik hbe het ik wil het niet maar ik kan er niks aan doen

    en ik doe echt wel me best maar ik akn er niks aan doen ik kan er gewoon weg niks aan doen

    en sommigen hebben het alleen met lezen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥