• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Emotionless schreef:
    (...)
    Is hoofdletters vergeten ook dyslexie?

    Weetje, nu ga je op alles letten dat meot je niet doen, heel veel mensen beginnen hier niet met een hoofdletter


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Emotionless schreef:
    (...)
    Is hoofdletters vergeten ook dyslexie?

    Nee(bij mij iniedergeval) maar bijna iedereen hier schrijft geen hoofdletters dus val nu niet alleen mij aan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    Dat doe ik maar again door mijn dyslexie zie ik veel fouten ook niet.

    Is hoofdletters vergeten ook dyslexie?


    Niet geschoten is altijd mis..

    XamaranthX schreef:
    (...)
    Nee(bij mij iniedergeval) maar bijna iedereen hier schrijft geen hoofdletters dus val nu niet alleen mij aan

    Zou je dat dan i.e.g. kunnen doen. Dat staat al een stuk beter.

    Cherished schreef:
    (...)
    Je werd er toch boos om? Nou om jou houding van
    ik-mag-alles-verkeerd-schrijven-want-ik-kan-er-niets-aan-doen-en-jullie-mogen-me-niet-verbeteren reageer ik hier.
    Die is namelijk echt te raar voor woorden.

    ik hbe dat nooit gezecht me er op een normale maneer op wijzen vind ik niet erg maar sommige reactie's gaan gewoon echt te ver


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik hbe dat nooit gezecht me er op een normale maneer op wijzen vind ik niet erg maar sommige reactie's gaan gewoon echt te ver


    Dat hbe i.p.v heb , Is dat niet door te snel te typen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dat soort reacties die jij niet fijn vind mag je gewoon melden. Pesten is hier namelijk niet toegestaan.

    Emotionless schreef:
    (...)

    Dat hbe i.p.v heb , Is dat niet door te snel te typen?

    ja maar dat komt ook omdat ik een beetje kwaat ben


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Emotionless schreef:
    (...)

    Dat hbe i.p.v heb , Is dat niet door te snel te typen?


    dat kan iedereen toch overkomen....
    MENSEN MAKEN FOUTEN

    en zonder fouten valt er niets te leren...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vette discussie.--'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik hbe dat nooit gezecht. me er op een normale maneer op wijzen vind ik niet erg maar sommige reactie's gaan gewoon echt te ver.


    Ahum
    Ik citeer;
    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).

    Daar word ik gek van.

    PoisonIvy schreef:
    Vette discussie.--'

    Ahjoh, wat is het leven zonder een goeie discussie zo nu en dan? (:

    XamaranthX schreef:
    (...)
    het is geen excuus ik hbe het ik wil het niet maar ik kan er niks aan doen

    en ik doe echt wel me best maar ik akn er niks aan doen ik kan er gewoon weg niks aan doen

    en sommigen hebben het alleen met lezen

    *Kots* - moest van Julie -

    Sorry hoor meid, maar ik vind dat je aandacht zit te trekken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherished schreef:
    (...)

    Ja omdat dat gewoon de druppel was!
    Zouw ik er eens op gaan letten wat jij allemaal. fout soe. Dat zouw je ook niet leuk vinden.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    maar ik kraag oook van die rectie's leer schrijven en zo an daar word ik gek van en wat maakt het uit of het een g of een ch is je weet wat ik bedoel

    Dat is niet waar neem nu maar bijvoorbeeld het woord nog & noch. Beide hebben ze een andere spelling en ook een andere betekenis.