• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik weet ook nooit wanneer ik een D,T of DT moet gebruiken dat weet niemand denk ik zomaar, dus dan zou iedereen dyslexies zijn. Ik blijf erbij, het is geen vorm van dyslexie. Sorry.

    Dat ben ik met je eens btw (:

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik weet ook nooit wanneer ik een D,T of DT moet gebruiken dat weet niemand denk ik zomaar, dus dan zou iedereen dyslexies zijn. Ik blijf erbij, het is geen vorm van dyslexie. Sorry.
    Inderdaad , daar is een speciale regel voor. Ook al ken ik die niet uit mijn hoofd.


    Niet geschoten is altijd mis..

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik weet ook nooit wanneer ik een D,T of DT moet gebruiken dat weet niemand denk ik zomaar, dus dan zou iedereen dyslexies zijn. Ik blijf erbij, het is geen vorm van dyslexie. Sorry.

    ik zeg dat dat wel met dyslexie te maken kan hebben! ik zech niet meteen dat dat ook zo is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat ben ik met je eens btw (:

    Wow. o.O Btw. Nog bedankt he? datje me hebt ontband!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Wow. o.O Btw. Nog bedankt he? datje me hebt ontband!

    Echt he, en ja het was wel puzzelen. Beloof me, geen account wisselen meer. x'D

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik zeg dat dat wel met dyslexie te maken kan hebben! ik zech niet meteen dat dat ook zo is

    Het zou kunnen, maar ik geloof het niet. En het is neit tegen jou gericht, want ik kan zien dat je last hebt van dyslexie, en een van mijn beste vrienden heeft het ook, en ik kan er soms gewoon niet bij dat hij dingen zo schrijft maar dat zou je ook wel niet kunnen begrijpen als je het neit hebt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    (...)
    Echt he, en ja het was wel puzzelen. Beloof me, geen account wisselen meer. x'D

    I promise. denk ik. Nee ik heb het wel geleerd


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    lelijk

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik doe dat ook maar ik kan er niks aan doen ik let er op maar door mijn dyslexie kan ik er niks aan doen. en als je zo storend dan lees je het toch niet

    HALLOO mensen dit is een hobby site geen school

    Jij gebruikt het -zo lijkt het- nu meer als een excuus, ipv hier te zitten gaan jammeren kun je ook proberen je best te gaan doen en er blij mee zijn dat ze je op je fouten wijzen zodat je er van kan leren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik doe dat ook maar ik kan er niks aan doen ik let er op maar door mijn dyslexie kan ik er niks aan doen. en als je zo storend dan lees je het toch niet

    HALLOO mensen dit is een hobby site geen school

    Schat, ik modereer deze site, ik lees vrijwel elk topic, en verbeter waar nodig. 't zou trouwens ook saai zijn als niemand jou topics meer zou lezen hea?
    En ja het is een hobby site, en niemand eist het van je, máár again, dan moet je ook niet zeuren als mensen het irritant vinden.
    Want ja, het is ook irritant. Voor jou en voor de rest van Q die jou dingen leest.

    Cherished schreef:
    (...)
    Schat, ik modereer deze site, ik lees vrijwel elk topic, en verbeter waar nodig. 't zou trouwens ook saai zijn als niemand jou topics meer zou lezen hea?
    En ja het is een hobby site, en niemand eist het van je, máár again, dan moet je ook niet zeuren als mensen het irritant vinden.
    Want ja, het is ook irritant. Voor jou en voor de rest van Q die jou dingen leest.

    Heel erg mooi gezegd... Soms als ik alleen al de topic titel lees van haar heb ik geen zin meer om op het topic te klikken..


    Niet geschoten is altijd mis..

    nnnnnienke schreef:
    lelijk

    Wat heeft deze reactie nu weer met dyslexie te maken?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Jij gebruikt het -zo lijkt het- nu meer als een excuus, ipv hier te zitten gaan jammeren kun je ook proberen je best te gaan doen en er blij mee zijn dat ze je op je fouten wijzen zodat je er van kan leren.

    ik doe me best maar ik ga niet elke zin 10× over lezen (dat doe ik op school niet eens) en het help toch niet want door mijn dyslexie zie ik die fouten niet

    en ik leer er niks van dat komt ook door dyslexie


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Emotionless schreef:
    (...)
    Heel erg mooi gezegd... Soms als ik alleen al de topic titel lees van haar heb ik geen zin meer om op het topic te klikken..

    Echt he :')
    En dan zou ik dat niet mogen vebeteren _O- Wat een onzin.

    Cherished schreef:
    (...)
    Schat, ik modereer deze site, ik lees vrijwel elk topic, en verbeter waar nodig. 't zou trouwens ook saai zijn als niemand jou topics meer zou lezen hea?
    En ja het is een hobby site, en niemand eist het van je, máár again, dan moet je ook niet zeuren als mensen het irritant vinden.
    Want ja, het is ook irritant. Voor jou en voor de rest van Q die jou dingen leest.

    sorry hoor dat ik dyslexie heb maar ik kan er niks aan doen

    denk je dat ik het leuk vind nouw nee ik haat het maar ik kan er niks aan doen!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥