• oke ik irriteer me hier mateloos. aan een vriend en een vriendin van me die heeel de tijd(bijna een uur) lopen te zoenen. en dan ook nog buiten dat over de dag verspreid. En als ik dan iets zeg gaan ze lekker ff de middel vinger op steken. ik irriteer me echt dood. help?

    ik zou gewoon niet meer met hun afspreken samen (:
    want je weet dat ze dat de hele tijd gaan doen ...

    xx


    everybody needs a song.

    oh nee ze mag me niet duwen(A) vind ik niet lief(A) ik ben heel melig want ik zit weer te bellen en michelle je gat eraan(A) want je bent zo lief dat je eerder dan mij in de hemel moet komen en vincent geeft me vast wel gelijk...(A) maar dat moet je hem zelf vragen xD bey... en vin als je net leest love you xD


    Vampire's are cool

    xDONUT schreef:
    WEETJE WAT ö IK HAB IDEE :D:D:D:D:D
    Koop een dildo en ga ze daarmee slaan :D:D:D ja ja ik weet ik geniaal :Y)

    whahaha, droog :3.


    None but ourselves can free our minds.

    chrissie94 schreef:
    oh nee ze mag me niet duwen(A) vind ik niet lief(A) ik ben heel melig want ik zit weer te bellen en michelle je gat eraan(A) want je bent zo lief dat je eerder dan mij in de hemel moet komen en vincent geeft me vast wel gelijk...(A) maar dat moet je hem zelf vragen xD bey... en vin als je net leest love you xD


    ow, ha-ha? ik ga jou toch eerder vermoorde oO

    TwingleWitch schreef:
    (...)

    ow, ha-ha? ik ga jou toch eerder vermoorde oO


    oke vaag. sta ik op michaelbaby ingelogt typ ik als twinglewicth? raar

    Dan ga je toch gewoon bij andere mensen staan


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Leuk ><.
    Niet echt beleefd van hun.


    -

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou gewoon niet meer met hun afspreken samen (:
    want je weet dat ze dat de hele tijd gaan doen ...

    xx


    No growth of the heart is ever a waste

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou gewoon niet meer met hun afspreken samen (:
    want je weet dat ze dat de hele tijd gaan doen ...

    xx


    was een verjaardag feest. en is me beste vriednin, daar meot ik wel eme afspreken?

    lol ze hebben allemaal een punt en ik heb besloten om michellebaby niet meer zo te iriteren want ik vind het toch wel een beetje zielig (A) en toch wel grappig... maar goed michelle je mag me proberen terug te pakken maar dat kan alleen als ik extreem zoentekort heb(A) xoxo chrissiepig...


    Vampire's are cool

    haat aan deze pc die pig... hoorde er niet meer achteraan xD


    Vampire's are cool

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou gewoon niet meer met hun afspreken samen (:
    want je weet dat ze dat de hele tijd gaan doen ...

    xx

    Ik weet niet zegmaar wanneer je precies bij ze bent ofzo,
    Bijvoorbeeld ik sta in de pauze heel vaak bij mijn vriendje, van mij mogen dr best mensen bij komen staan, maar dan moeten ze niet kwaad worden als ik dan mijn vriend een knuffel geef, want dan heb ik zoiets van kom er dan gewoon níet bij staan..
    En als ze dat doen met afspreken lijkt het me ook vet simpel; niet met ze afspreken.


    Mew <3

    ik geef je helemaal gelijk maar het is en blijft mijn beste vriendin xD


    Vampire's are cool

    Nee, want op school zitte we op een vaste plek. En het was een feestje. Dus geen gelijk chris

    jij bent oo iritant soms --' en je hebt me wel goed teruggepakt zeg gaat ze tegen leraren zeggen(A) echt vette lol... mijn neef stond vlakbij dus die kon het gesprek ook mooi volgen(A) ben thuis en kan er nu pas om lachen.. hahaha... xD echt ik lach me dood xD


    Vampire's are cool