• oke ik irriteer me hier mateloos. aan een vriend en een vriendin van me die heeel de tijd(bijna een uur) lopen te zoenen. en dan ook nog buiten dat over de dag verspreid. En als ik dan iets zeg gaan ze lekker ff de middel vinger op steken. ik irriteer me echt dood. help?

    juist. ik ga je po een andere amnier terug pakken hoor chris. ik ga je namelijk irriteren als ik een vriendje/vriendinnetje heb =)

    oke je hebt je wraak al lieve schat dus kap er nou maar mee...(A) vin vind ook dat we de klefheidswedstrijd toch wel winenn (A) haha wij zijn veel kleffer dan jij ooit kan zijn (A)


    Vampire's are cool

    Blijf een tijdje bij ze uit de buurt. Misschien werkt dat. Dan zullen ze je missen en komen ze weer terug naar jou! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    owjachriss? als ik eindelijk een vriendje/vriendinnetje heb ga ik zo veel meer klef doen dan jij deed ^^ Maar dat zal je nog wel merken ^^ ;)

    jaah.. eerst dood irriteren met zoenen en dan zegge dat ik op vincent ben x') Wat heb ik aan Jou, vincent?

    mies je bent een kreng blijf van vin af of ik vermoord je(A) maar dat zij ik net op msn ook al (A)en kleffer dan ons kan niet zorg eerst maar eens dat je een vriendje/vrindinnetje krijgt en dan zien we wel verder ;) your still my bffl du bist immer noch meine beste freundin... ;P


    Vampire's are cool

    Eum als het goeie vrienden zijn !
    zou ik tegen me vriendin zeggen
    Kijk ik snap dat je verlieft bent maar dan hoef je niet de hele tijd voor me neus te zoenen want dat vind ik nogal iritand !
    Kunnen julie mis wat minder klef doen als ik erbij ben ? zoiets ofzo :p
    maar niet dat je dr beledigt ofzo !

    du bist immer noch meine beste freundin... ;P



    gagaga, kan ik lekker verstaan. Niet je heel wat voelen omdat je half duits bent hea meisje';) Ik ga vincent morge express poken ^^ Lalala. Maar ik ga hem neit van je afpakken. Ik vindt hem niet leuk x') Hysterisch ofzo? x') &&.


    Als ik een vriendje/vriendinnetje krijg... Dan ga ik jou recor van 10 minuten lekker verbreken ;)

    Maar ik doe dat dan wel maar 1 x, en niet 100x :P Dus ik let dan tenminste op je (A)


    En kleffer kan echt wel.


    'Hoi sgatjje' *zoen* *knuffel* 'aaw ik vind je zo lief *naam* ' 'Ik jou ook sgatje' *zoen van 3 uur* 'knuffel?(A)' *knuffel* 'Zonder jou zou ik nergens meer zijn' 'je bent nog mooier dan die heks alle bloemen op de wereld' 'dat is lief van je' 'zoen'


    en UCHEUCHE. bahbahbah VRE-SE-LIJK. Als je het durft dan ga ik echt gewoon slaan oO Ik Haat die mensjes die dat doen.

    Ik gun je je vriendje wel. En je mag ebst een zoenen of knuffelen. maar dat van zaterdag was erg. En wat ik heir boven zei was nog veel erger. Ik irriteer em dood aan die mensjes x') Als mijn vriendje/vriendinnetje zo steeds zal doen , is i me zo weer kwijt x') dat is zo vresleijk irritant hatelijk :P

    Xxx Youre BFFE

    ik voel me niet heel wat omdat ik half duits ben wilde gewoon ff aardig doen ofzo(A) ook al verboden ckers... pff... =[ nu jij niet meer lief(A) nee grapje (A) je bent de beste


    Vampire's are cool

    moet je ze ff meppen ofzo,
    kan die vriendin tegen in der zij geprikt worden?
    moet je dat anders de hele tijd doen, kunnen ze niet tegen


    I'll take you to another world

    ja amar ik kon er niet bij komen oO


    Trouwens, chris. ik deed dat voor de grapo. en jij bent de 1na slechtste :D grapje, jij bent lekker nog veel emer bester x')

    Weglopen?
    Those guys are in love! Let them being happy.


    Life is hard and then we die

    yeah, maar als je zowat neit weg kan x')

    PUKKELxDING

    thnx your the best


    Vampire's are cool

    BrokenDoll schreef:
    moet je ze ff meppen ofzo,
    kan die vriendin tegen in der zij geprikt worden?
    moet je dat anders de hele tijd doen, kunnen ze niet tegen

    gosh, dat is vreselijk x'D
    dus dat kun jebest doen, ja :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.