• oke ik irriteer me hier mateloos. aan een vriend en een vriendin van me die heeel de tijd(bijna een uur) lopen te zoenen. en dan ook nog buiten dat over de dag verspreid. En als ik dan iets zeg gaan ze lekker ff de middel vinger op steken. ik irriteer me echt dood. help?

    0o
    Ik vind zoenen prima enzo. Maar als mensen er 'last' van hebben kan je dat ook even ergens anders doen. Zo moeilijk is dat toch niet!?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoezo 'vriend' en 'vriendin' dan als ze de hele tijd hun middelvinger naar je opsteken en geen aandacht aan jou besteden?


    Als je maar een ananas hebt..

    gewoon neit met ze naar buiten gaan. :D


    i know you'll be my paparazzi *

    hihi ik lollig en melig en ikke druk en hij lief en ikke heb niet veel te zeggen en ik heb mich beloofd dat ik zou kappen doe ik ook... want we zijn heel wat minder klef maar van dat kind mogen we niet eens meer tegen elkaar aan liggen want dat vind ze blijkbaar al vreselijk ofzo in ieder geval zo klinkt het als ze erover vertelt en dan kan ik het ook niet helpen... want als ze het zo erg vind dat we klef gaan doen in ons eigen huis moet ze maar niet kijken (A)xoxo love you all


    Vampire's are cool

    haha dikke lol bij spokeplas... xD mich en vin zijn helemaal verbrand ik ben de enige die er nog een beetje normaal bijloopt xD nee dat is echt lollig... want ze wilden zich niet insmeren... en toen gingen we het water in en toen ging mich de hele tijd aan mijn been hangen en toen ging ik de hele tijd tegen vin aanhangen (we deden minder klef dan normaal) en toen gingen we zwemmen alleen bleek het water bij je poten nogal koud te zijn... dus wij weer helmaal teruglopen... en toen mocht vin me dragen en mich hing nog steeds aan mijn been dus die gingen we ook meteen meeslepen en dat zag er echt melig uit xD en ik wet niet meer wat ik nog meer moet zeggen bedenk nog wel en vertel later verder xD bey bey


    Vampire's are cool