• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    LunaaPassion schreef:
    iedereen is anders op fotos dan in het echt. ik bewerk mijn fotos altijd, maar dan gewoon licht bijregelen enzo.
    doe ik ook, of ik zet het voor de grap in negatief ofzo o-O

    hangt ervan af
    als je er gewoon een tekstje of zo bijvoegt niet
    maar als je echt je uiterlijk gaat verandere wel


    One Day you'll remember me...

    Bluh schreef:
    Ja, maar dat hangt er wel vanaf hoe ver je gaat. Als je het bijv. alleen maar een beetje lichter maakt en wat figuurtjes toevoegt, oké, maar als je jezelf compleet verandert vind ik wel dat het faken is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hangt er vanaf. Ik heb vroeger wel eens een pukkeltje ofzo weggewerkt, maar dat vind ik nu niet echt faken. Faken is pas als je aan je gewicht gaat zitten of je tanden witkleurt ofzo.

    Als je jezelf slanker, langer, donkerder of lichter maakt is het nogal fake. Maar, effecten, kaders, tekst, kleuren, ... die dingen mogen, vind ik (:


    007

    hm, het is te zien. Als je zo eens een puistje wegwerkt om een foto op netlog te zetten ofzo, dan niet. Maar als je zo je neus gaat verdunnen, je ogen een andere kleur geven, een donkere huidskleur en weet ik veel wat nog allemaal, tot je er bijna niet meer op lijkt én dàn zeggen dat jij het bent.. ja, dan vind ik het wel faken.

    Een foto is als het ware niet meer dan een stel pixels aan elkaar geplakt. Dus nee, eigenlijk niet.

    Al knap je in het echt dan wel af.


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Nee. Het blijft nog steeds dezelfde persoon.
    MAAR, als je iemand er niet meer in herkend is het wel faken.
    Btw, dit topic is oud.


    I'd rather go naked than wear fur.

    UseSomebody schreef:
    hm, het is te zien. Als je zo eens een puistje wegwerkt om een foto op netlog te zetten ofzo, dan niet. Maar als je zo je neus gaat verdunnen, je ogen een andere kleur geven, een donkere huidskleur en weet ik veel wat nog allemaal, tot je er bijna niet meer op lijkt én dàn zeggen dat jij het bent.. ja, dan vind ik het wel faken.


    Ben ik helemaal mee eens ;)

    Oh god, dan heb ik mezelf wel es gefaket >.<

    Ik vind als je jezelf dunner maakt en jezelf een heel ander kapsel geeft dat het wel fake is

    Als je maar een beetje veranderd vind ik van niet,maar as ge kei veel veranderd vinnek vn wel ;p


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    ligt eraan hoe je het doet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik vind van wel. Als je alleen je ogen veranderd en b.v. rimpels weghaald valt het mee. Maar als je b.v. jezelf slanker gaat maken vind ik het faken.


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    het is te zien,
    als het voor de lol is niet erg
    maar als het is om er mooier uit te zien vind ik van wel


    ~Lucky Cat~

    het ligt er wel aan hoe ver je gaat


    Is there Life before a Death?