• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Ligt eraan. Als je heel je gezicht verbouwd wel [of er moet wel een hele goede reden voor zijn]. Als je gewoon kleurtjes enzo veranderd en er leuke dingen bij zet niet.


    bla bla bla

    het ligt eraan...


    Don’t be afraid of your fantasy, no one can reed them

    ik vind het wel fake tenzij het over bijv. een pukkeltje gaat, maar verder moet je gewoon blij zijn met hoe je bent en jezelf niet fotoshoppen.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Nope. Faken is een foto van iemand anders op je site zetten en claimen dat jij haar bent.
    Je eigen foto's (dus foto's van jezelf), kun je nooit aanzien als faken. Simpelweg omdat het je eigen foto's zijn hoe zwaar je ze ook bewerkt.


    Elegance is refusal.

    Expression schreef:
    Het ligt eraan hoe je jezelf photoshopt. Als je alleen wat vage plekjes wegwerkt, je haar iets anders maakt of rode ogen wegwerkt vind ik dat niet echt faken . Maar als je jezelf een hele 'Boob-lift' geeft of alle rimpeltjes en puistjes wegwerkt vind ik dat best wel gefaked.


    mee eens ^^ het moet niet té worden, of dat het niet echt meer lijkt ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Expression schreef:
    Het ligt eraan hoe je jezelf photoshopt. Als je alleen wat vage plekjes wegwerkt, je haar iets anders maakt of rode ogen wegwerkt vind ik dat niet echt faken . Maar als je jezelf een hele 'Boob-lift' geeft of alle rimpeltjes en puistjes wegwerkt vind ik dat best wel gefaked.


    Be yourself and not someone else!

    Ligt eraan hoeveel je photoshopt. Sommige mensen zijn bijvoorbeeld heel bleek en maken zichzelf dan bruiner. Of als je hele voorhoofd vol zit met pukkeltjes, en dit meestal het geval is en dan wegwerkt, vind ik dit ook een geval van faken. Maar zoiets als licht&kleuren bewerken of rode ogen normaal maken moet kunnen.


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Nee. Nii alle fotoshoppen zijn heel ge'facelift... Ik gebruik altijd fotoshop... voor mijn kleurn aan te passen, iets bij te plakn, of weet ik veel. x]


    If music be the food of love, play on!

    ik photoshop niet, (heb het niet x'D) maar het ligt eraan wat je doet als je bijv. je wimpers langer maakt ofzo vind ik het wel fake maar als je bijv. alles grijs maakt en er een kleur uit filtert kan dat best leuk zijn :]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik hou van foto's bewerken en dat vind ik niet faken kijk als je jezelf gaat voordoen als iemand anders met een bewerkte foto van jezelf waarin je opeens veel "knapper" bent dan is het een ander verhaal maar gewoon bewerken niet


    I believe i can <3

    Nee xd

    Oneens. Alhoewel, je kan het zo beschouwe, maar ik zie het liever als jezelf mooier maken, of je foto mooier maken. Niemand staat toch graag met een grote puist op zn kop op de foto?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hangt er vanaf hoe je hem bewerkt...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ligt eraan hoe,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Niet als je het doetom de foto wat scherper ofzo te maken.
    Maar mensen die zichzelf fotoshoppen zijn zielig, hun zijn gewoon niet tevreden met zichzelf.


    Als je maar een ananas hebt..