• Hallo =D

    Mijn vraag is dus. 'Was het bij jullie vanacht ook zo klote weer?'. Bij mij dus wel.De ramen trilden helemaal,Grote hagel stenen vlogen tegen de ramen op.En dikke onweer knallen en bliksem slagen.Achter mijn huis staat dus een grote school.En daar is het ingeslagen.Je hoorde het alarm afgaan!.Ik was dus al wakker vanaf half 5.Ik ben nu kapot moe! O.o Eerlijk gezegt,Ik vond het best eng hoor.Want ik hoorde ineens allemaal Brandweer auto's.En hier in stadskanaal ging het er echt heftig aan toe! Ö.


    Hadden jullie hier ook last van?

    x ( K )


    Sometimes it's best not to care.

    ik was zo moe ik heb dr doorheen geslapen..xd

    maar bij ons ging het ook flink tekeer volgens de rest die in mijn huisje leeft ^^

    OMG het was verschrikkelik bij mij! In het begin vond ik het nog plezant ^^.. tot op het moment dat de bliksem gans ons huis deed verlichten en de donder ons huis deed daveren.. -_- XD

    Kind, ik heb nog nooit zó iets ergs meegemaakt, echt waar. Het leken wel of er honderden paparazzi-fotografen allemaal om de 0,0001 seconden een foto maakten, en alsof ons huis instortte. Echt eng. En het waaide echt teringhard gewoon.
    De meidenkleedkamer van onze gymzaal was overstroomd, maar een klein stukje niet. Die kamer werd gescheiden met een bank in het midden, aan de kant waar we de gymzaal in moesten lag allemaal water, dus moesten we via de douches naar de jongenskamer om daar onze gymles te vervolgen.


    -

    haha Hier ook leken net fotgrafen ofsow
    was niet leuk meer


    Music Is My Firts Love And It Will Be My Last

    Heel de tijd flits, paar bomen in brand, paar bomen in twee, paar huizen van mijn straat bijna afgebrand, bijna ingeslagen in ons huis maar verder viel het wel mee hoor.


    Only losers can act the way you do

    Ik kon niet slapen, dus heb ik dat maar op school gedaan. Was echt supereng, ik verhuis vanuit Tilburg. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Zo erg was het nu ook weer niet, Amerika maakt dit wel vaker mee of soms een klein beetje erger, zij zijn het gewoon en wij bij zo'n stomme kleine storm maken er een hele heisa rond.


    Only losers can act the way you do

    hier was het ook erg.
    het was zoooooooooooo ontzettend hard gewoon he.
    bah :X
    zachtjes vind ik het wel fijn,
    maar zo hard niet.


    It's not the same without you.

    Ik houd van onweer.
    EN IK BEN ER DOORHEEN GESLAPEN o_o
    Alleen om half 6 werd ik even wakker, maar ik kon niet veel zien - ik heb rolluiken -
    (':


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jup, ik heb de halve nacht wakker gelegen.


    I am an idiot, I move.

    LizesDrol schreef:
    Zo erg was het nu ook weer niet, Amerika maakt dit wel vaker mee of soms een klein beetje erger, zij zijn het gewoon en wij bij zo'n stomme kleine storm maken er een hele heisa rond.


    Die zijn het gewend, zoals je al zei. En daar is het klimaat een stukje anders dan bij ons. En als het dus hier voorkomt, dan kun je verwachten dat er zoveel heisa bij komt kijken. Het is iets wat we niet vaak hebben, dus begrijpelijk. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik viel uit mn bed door mega onweersklap. (A)(nerd) Toen kon ik verder de hele nacht niet slapen door onweer.. misschien 3 uurtjes geslapen van half 5 tot half 8 :S

    De buren van een vriendin van me hun huis is kapot gebliksemt, echt man verschrikkelijk er.


    death to the one at the end of the serenade.

    Jaaa.


    hoi, jij bent leuk.

    ja! egt hele dikke hagel.. en ik slaap onder zo'n schuin dak raam dus dat hoor je super goed!
    en heel veel onweer


    Je moet worden wie je bent.