• Hallo =D

    Mijn vraag is dus. 'Was het bij jullie vanacht ook zo klote weer?'. Bij mij dus wel.De ramen trilden helemaal,Grote hagel stenen vlogen tegen de ramen op.En dikke onweer knallen en bliksem slagen.Achter mijn huis staat dus een grote school.En daar is het ingeslagen.Je hoorde het alarm afgaan!.Ik was dus al wakker vanaf half 5.Ik ben nu kapot moe! O.o Eerlijk gezegt,Ik vond het best eng hoor.Want ik hoorde ineens allemaal Brandweer auto's.En hier in stadskanaal ging het er echt heftig aan toe! Ö.


    Hadden jullie hier ook last van?

    x ( K )


    Sometimes it's best not to care.

    Miauw schreef:
    Bij mij regende en onweerde het ook heel hard, niet normaal! En ik slaap vlak onder het dak, dus ik hoorde alles vet hard. Kon er niet van slapen :S
    Me to, heb zo'n schuin raam :S


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja echt wel!
    gelukkig sliep ik later nog.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    xDONUTHEAD schreef:
    Ohjhaa eigelijk Hadden jullie Schade?


    xX ikke wel aan eht zeil van m'n Zwembad :o


    Nee wij hebben geen schade,maar we hadden wel kans dat er een dikke boom door ons raam ging knallen.Maar gelukkig staat ie er nog half/scheef.x'D Ik hoop dat het vanacht wat rustiger is. En dat is klote voor je zwembad Ö

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Blikseminslag in mijn tuin. ;o Nu zit er gewoon een gat in mijn gras. Ik ben echt nu bang van de bliksem. ;o


    It even took me by surprise

    ik zag de takken door de lucht vliegen!ik schrok me dood,ik heb heel de nacht niet geslapen,mocht vandaag lekker thuis blijven van mijn ouders(dance)


    I love you,but you don't love me!

    Paralyze schreef:
    (...)Me to, heb zo'n schuin raam :S
    ik ook. ;o en dan hoor je alles dubbelzohard. ;o


    It even took me by surprise

    By my naar het schynt ook,
    maar kheb er niets van gemerkt,
    ik ben doodsbang van onweer,
    al vanaf dat ik kind was,
    dus had ik extra goeie oordoppen in,
    en een kussen boven mn kop gelegd,
    want anders kan ik niet meer slape met onweer.
    Dus ik heb er niets van gemerkt,
    maar tmoet blijkbaar nogal vet hard geweest zijn.
    x

    Nou neen, eigenlijk niet. Hier heeft het wel hard gewaaid en wat geregend, maar niet te zeggen dat je bang zou krijgen.ö


    Listen to what we're not saying..

    LizesDrol schreef:
    Zo erg was het nu ook weer niet, Amerika maakt dit wel vaker mee of soms een klein beetje erger, zij zijn het gewoon en wij bij zo'n stomme kleine storm maken er een hele heisa rond.


    Die storm was ook niet zo erg.
    Het was toch echt de onweer en weerlicht.


    -

    Wij hadden gelukkig geen schade.


    -

    Wij hadden heel veel bliksem, amper donder, hagel, gigantisch veel regen en zoveel wind, dat ik bang was dat onze Carport zou gaan vliegen :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    LizesDrol schreef:
    Zo erg was het nu ook weer niet, Amerika maakt dit wel vaker mee of soms een klein beetje erger, zij zijn het gewoon en wij bij zo'n stomme kleine storm maken er een hele heisa rond.


    Bij mij hier was het wel degelijk heftig.En dat ze dat in Amerika vaker hebben,zou voor hun nu wel een gewoonte zijn.Maar voor mij was dit niet een gewoonte,en vond het nogal heftig. Ik kan er ook niks aan doen dat ik er angstig van word =D. Marjah,er zijn meerderen die dit wel degelijk heftig vonden.Dus,ik kan er niks aan doen , dat het normaal is in Amerika,en dat wij meteen vertellen over hoe wij er over dachten enzo.[/Dit moet je niet boos opvatten hoor,! =D want zo bedoel ik dat helemaal niet! <3]


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)

    Nee wij hebben geen schade,maar we hadden wel kans dat er een dikke boom door ons raam ging knallen.Maar gelukkig staat ie er nog half/scheef.x'D Ik hoop dat het vanacht wat rustiger is. En dat is klote voor je zwembad Ö

    x


    Njhaaa maar m'n Moeder is al een nieuw zeil gaan bestellen (':
    Dus 'NoProbleeeem!'
    Ik hoop da het vannacht wa rustiger is :o
    Ge zou echt al bang zijn voor het goe weer :o
    Mhaa Kgaa naar Mijn Reastaurant kijken (:

    xX ilùù


    My friends are my estate.

    Bij mij blijkbaar wel. Maar ik heb niets gemerkt want ik bleef gewoon doorslapen(A)

    Jup, ik ben er zelf wakker van geworden :Y)


    We'll never be as young as we are tonight