• Hallo =D

    Mijn vraag is dus. 'Was het bij jullie vanacht ook zo klote weer?'. Bij mij dus wel.De ramen trilden helemaal,Grote hagel stenen vlogen tegen de ramen op.En dikke onweer knallen en bliksem slagen.Achter mijn huis staat dus een grote school.En daar is het ingeslagen.Je hoorde het alarm afgaan!.Ik was dus al wakker vanaf half 5.Ik ben nu kapot moe! O.o Eerlijk gezegt,Ik vond het best eng hoor.Want ik hoorde ineens allemaal Brandweer auto's.En hier in stadskanaal ging het er echt heftig aan toe! Ö.


    Hadden jullie hier ook last van?

    x ( K )


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb niet geslapen,ik was kreaking bang ik freakte echt zowat. o.o' Er lag een zwembad voor ons huis net als op het schoolplein bij ons en er was bij een vriendin een boom naast hun huis doormidden. Bij een goede vriend de trampoline tegen het huis aan gevlogen. Echt sick gewoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij trilden de ramen toch niet. :') Maar omdat ik als de dood ben voor donder en bliksem, lijkt dat in mijn ogen altijd veel erger dan het eigenlijk maar is/was. :')

    Ik slaap dwars door die wind enzo heen. Alleen toen ik s'ochtens naar school fietste,zag ik allemaal takken en omgewaaide boompjes langs de weg.

    Decoy schreef:
    Ik heb niet geslapen,ik was kreaking bang ik freakte echt zowat. o.o' Er lag een zwembad voor ons huis net als op het schoolplein bij ons en er was bij een vriendin een boom naast hun huis doormidden. Bij een goede vriend de trampoline tegen het huis aan gevlogen. Echt sick gewoon.



    Omg,Freaky.


    Sometimes it's best not to care.

    wij hebben het ook gehad hier in den haag,elke seconde was er wel een flits ;p..maar ergens vond ik het wel leuk :X


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Vanacht niet maar nu wel. Het zou me niks verbazen als dadelijk een tak van de boom waait:S


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Jah,, ik kon er niet van slapen ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    mijn mama vroeg of ik wakker werd van de storm, evenlater mijn nicht ook, en dan in 't school ook iedereen. Ik was helemaal niet wakker geworden, ik wist van niets. He (cool)


    Some people make the world special just by being in it

    Ja & iedereen zei van wel maar 'k had natuur;ijk niks gemerkt ;s

    xNEVERSHOUT schreef:
    wij hebben het ook gehad hier in den haag,elke seconde was er wel een flits ;p..maar ergens vond ik het wel leuk :X

    Hoi Mede-Hagenees. :Y) En dat was inderdaad waar, maar soms zag ik de flitsen zelf niet maar het licht wel. Oké, vage uitleg. o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    IK snap 't niet, heb ik dan 1 zo'n forum-bericht zit ik nog steeds in niveau 1 ?

    Bij ons was er hevige wind,hagel,regen,donder en constant flitsen.


    I need you like a heart needs a beat

    Jullie wel ;o

    club schreef:
    IK snap 't niet, heb ik dan 1 zo'n forum-bericht zit ik nog steeds in niveau 1 ?

    Je moet wel wat meer doen dan forum berichten plaatsen hé ;)
    Trouwens je niweau word maar 1 keer per dag geupdate.
    En volgens mij moet je dit niet in forum plaatsen.


    I need you like a heart needs a beat

    club schreef:
    IK snap 't niet, heb ik dan 1 zo'n forum-bericht zit ik nog steeds in niveau 1 ?

    Je moet een bepaald aantal hebben, kijk daarvoor bij je statistieken.

    On-topic: Ja, ik heb d'r ook filmpjes van gemaakt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.