• Hallo =D

    Mijn vraag is dus. 'Was het bij jullie vanacht ook zo klote weer?'. Bij mij dus wel.De ramen trilden helemaal,Grote hagel stenen vlogen tegen de ramen op.En dikke onweer knallen en bliksem slagen.Achter mijn huis staat dus een grote school.En daar is het ingeslagen.Je hoorde het alarm afgaan!.Ik was dus al wakker vanaf half 5.Ik ben nu kapot moe! O.o Eerlijk gezegt,Ik vond het best eng hoor.Want ik hoorde ineens allemaal Brandweer auto's.En hier in stadskanaal ging het er echt heftig aan toe! Ö.


    Hadden jullie hier ook last van?

    x ( K )


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, ik werd midden in de nacht wakker en zag enkel nog maar flitsen. Heb gewoon mijn ogen terug gesloten en verder gaan slapen. :'D


    Tanya is de beste.

    Dit is het officele topic over de storm, omdat er anders misschien heel veel topics over komen. Alle andere topics worden gesloten, gelieve als je er een tegen komt naar de mods te sturen.
    Titel aangepast.

    Wow, arme schat! Ik had er rond half zes 's ochtends last van. Ik werd wakker van een allemachtig luide knal + een bliksemflits! Ik kreeg haast een heartattack! Maar voor de rest is het me wel een beetje voorbij gegaan. Soms nog wat gerommel, maar dat was niet heel erg...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja.

    Veel onweer en harde regen. Ik werd waker om 3 uur en een half uurtje later was het veel minder. Maar het was heel de nacht al bezig zij een vriendin van me. Maar al bij al viel het nog wel mee.


    It's all for you, my butterfly.

    nee, viel mee...:Y)

    ik heb het teminste niet gemerkt..xD

    bij ons ook =D maar niet lang , na een half uurtje was het al over ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja dude, het bleeeeeef bliksemmen echt niet normaal xo like ik lag in m'n bed en om drie uur werd ik wakker en ik zag niets anders dan bliksemflisten. Ook had ik bang dat onze dak ging instorten of onze tuin in de fik ging schieten door het hevige onweer, omdat er zo'n huge boom in onze tuin staat. Ik heb eeeecht niet kunnen slapen ;o

    Ik kwam net met de boot terug uit Engeland (school, eerst niet doorgegaan en nu weer wel blabla lang verhaal geen zin in) en daar regende het al heel erg. Op ze kregen we flinke storm. Ik wil niet zeggen dat we haast zonken en mochten pompen, maar we deinden behoorlijk. Eenmaal in Rotterdam aangekomen (Via Calais gegaan, sneller. In Frankrijk geen onweer) Zien we daar enorme flitsen overal. Gelukkig kwam pa me van school halen, anders had ik er doorheen mogen fietsen... Dat was dus rond 2 uur 's avonds.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik was bang, echt bang.

    Zo te zien hebben er veel last van gehad! x'] En dan was het ook nog eens super benauwd in mijn slaapkamer! Ö Zelfs overdag vond ik het nog benauwd.


    Sometimes it's best not to care.

    Miauw schreef:
    Bij mij regende en onweerde het ook heel hard, niet normaal! En ik slaap vlak onder het dak, dus ik hoorde alles vet hard. Kon er niet van slapen :S


    Juist hetzelfde bij mij. En mijn gordijn was toe, ik lag met mijn gezicht bijna tegen de muur en half in mijn kussen, ogen goed toe. Zag ik die lichtflitsten nog >.<
    Maar ben uiteindelijk in slaap gevallen
    Een vriendin van mij die nog geen kilometer van mij vandaan woont heeft er niks van gemerkt >.<


    Live life limitless.

    Ik heb hier in Wezemaal al erger geweten :X
    Maar mijn vriendin had niet zo veel geluk.
    Maar ik vindt omweer mooi (:
    Als er geen hangel bij is, maar de bliksem daar geniet ik van ;D


    everything you imagined, and more...

    JHaaa maaaaaaaaaaaaan!!

    Hier was da echt ENG!!!
    Ik was bang =X :$
    Ma dei hagel da waren echt petatten znu!

    xX


    My friends are my estate.

    Ohjhaa eigelijk Hadden jullie Schade?


    xX ikke wel aan eht zeil van m'n Zwembad :o


    My friends are my estate.