• begin zin
    Roodkapje liep eens door het sprookjesbos, toen ze ineens Bill en Tom kaulitz tegen kwam. Ze gilde... (ga hier verder)

    ... dat ze hun kende. hun schrokken zich kapot, maar toen moesten ze lachen. ze zeiden...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ..wij kennen jou ook! Tom: Je bent mijn favoriete sprookjesfiguur!...

    ..wij kennen jou ook! Tom: Je bent mijn favoriete sprookjesfiguur!...

    Bill: ja, dde zijne wel, de mijen is meer doornroosje.. of sneeuwwitje... *hij zwijmelt weg* tom kijkt Bill aan als: '-_- ja, Bill, et enige minpunt is, ze hebben al iemand. Bill: ja, jij droomt toch ook nog steeds van Angelina Jolie??? laat mij jah?? roodkapje giechelt. ze zegt: nou, blijkbaar kennen jullie mij wel maar helaas ken ik jullie niet...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (huh eerst zegt ze dat ze hun kennen en nu niet?)


    Here I Am

    (ik ga weer verder)
    Roodkapje zegt: Boys ik snap jullie niet... jullie kennen mij wel, maar ik jullie niet. Zijn jullie misschien die 2 kutstalkers die me de hele tijd bellen, want dan heb ik namelijk wel keileuke stalkers.
    Roodkapje kijkt ze verleidelijk aan, maar daar komt de grote boze wolf aan...

    Raar maar waar de boze wolf is de manager van tokio hotel.
    De boze wolf : Ok jongens het is tijd om te gaan !
    Bill en tom kijken sip.
    Jij vind het ook een beetje erg , want je voelde je wel aangetrokken door iemand van de jongens...
    Bill vraagt aan de wolf : Maar mag roodkapje dan ff niet mee ?
    De wolf : ...

    NEE ze is mijn liefie*
    bill: maar ze is zo knap*
    tom : ik wil haar ook mee*
    wolf:boeie ze is van mij!!!*
    wolf(nog een keer na een lange stilte):idioten k*t mongool...
    bill en tom (tegelijk): wat*
    ....




    p.s. alle * Na een zin is deuts

    Tom en Bill zeggen in koor.... GEIL OP GEILE KUT WOLF! (nederlands f snel geleerd) DU BIST KRANK UND EIN SPINNER!!!!! Roodkapje kwam naast ze staan en in een wipje trok ze een revolver uit haar slipje....

    (whahaha!! XD)

    ze richt de revolver op de wolf. die staat meteen verbluft stil. 'ik wist niet dat mijn meisje zo agressief was... ?' ze lacht. 'oh echt wel. nou, ksst, haal die stinkbek van je hier weg!' de wolf wordt bang en rent weg. Tom en Bill gaan uit blijdschap de kabouterdans doen ('-_-) en dan zeggen zë:...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Zo daar zijn we ook al van af ( wenkbrauwwiebel )
    Jij stopt de revolver trug in je slipje en grijnst : Wat ?
    Bill en tom schudden lachend hun hoofd en vragen : Zin om naar ons huis te gaan ?
    Jij : Euh , ja dit mandje met CD's kan wel wachten !
    Jij doe je kapje ff af en schud met je haren.
    Bill en tom hun monden vallen open ze denken : * Ze is zooo mooi en cool ! *
    ....

    Ow achter het mandje met CD's moet staan : Voor mijn vriendin ***

    Roodkapje denkt: *ze zijn eigenlijk best lief*
    ze lopen naar het huis van Bill en Tom. daar aangekomen staat Georg te wachten. hij zegt: 'en WAAR waren jullie??? ik heb me enorme zorgen zitten maken. jullie zijn veel te laat!!'
    Tom + Bill: 'srry Georg, we zullen het nooit meer doen.'


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    En toen ze daar thuis kwamen zaten de leden van My Chemical Romance er ook, (ik ga afwijken van th xD) en die vonden roodkapje ook wel leuk, maarja, die hadden hun eigen vriendinnen al, en dat vonden ze niet zo leuk, want eigenlijk zouden ze haar het liefst in 5'en willen delen zodat ze allemaal een stukje hadden xD

    maar dat zou een beetje een smeerboel worden, met al dat bloed. dus deden ze het maar niet. met zijn 10en gingen ze aan tafel. Georg had gekookt. ze aten... (srry geen inspiratie meer XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!