• begin zin
    Roodkapje liep eens door het sprookjesbos, toen ze ineens Bill en Tom kaulitz tegen kwam. Ze gilde... (ga hier verder)

    ze aten bruine bonen met spek. MCr en de rest van th beginnen keihard te krijsen: PAPA Georg! IK LUST GEEN BRUINE BONEN! WHEEEHHH!!!! Roodkapje zegt: Okay jongens, kijk is wat ik hier heb een chocolade...
    (wordt lekker melig dit)

    een chocolade koe!!!! ^^ ze gooit de koe op tafel en iedereen springt op de tafel op roodkapje en Georg na. Georg kijkt afkeurend toe. 'jongens, stop! chocolade is slecht je! (N)' maar niemand luistert. Gerard trekt aan Toms dreads, Gustav trapt mikey in zijn noten, enzovoort. uiteindelijk is de koe op. iedereen zit helemaal onder de chocolade.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Spaghetti, een hele berg, en MyChemicalRomance's Ray Toro ging zo'n sliert in Roodkapje's mond steken, en ook in z'n eigen, en toen gingen ze naar elkaar toe en toen sloeg Bill op het spaghettidraadje, zodat die brak en zodat Ray en Roodkapje niet konden kussen..

    Hahaha... lachte bill tom uit, die een sliert spaghetti op zijn pet kreeg. Maar plots ging de bel... Roodkapje springt op tafel en begint te zingen: Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht.... Iedereen kijkt roodkapje raar aan... Gerard zegt: WTF are you singing... are you stupid or something... Tom Georg rent naar de deur: MUTTI! tOM KIJK bill aan: het gaat egt niet lekker met hem... Georg opent de deur en wie is dat....

    de wolf/manager. err, mg ik mss binnenkomen? ik heb honger *gemmen lachje maar Georg merkt het niet* Georg kijkt sip. 'nou ik wou mijn mammie!' hij loopt van de deur weg en zakt zielig in een hoekje op de grond. hij begint zachtjes te huilen. Roodkapje loopt naar ehm toe: 'hey waarom huil je?' Georg antwoord:...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Omdat ik mijn mammie wilde! En nu staat er een wolf voor de deur!!!!!!!!! *huil**huiL* Bill:

    NEEE!!! mijn nagels *krijgt tranen in zijn ogen* Tom, je hebt mijn nagels verpest! Tom: ah joh, er zit alleen maar een beetje saus en verf op... en 1tje is er geborken, maar dat is toch niet zo erg, ik bedoel je bent geen wijf ofsow. of wel??? Bill:... (als iemand jwel zegt vermoordt ik diegen (A) alhoewel, als Georg (door mij XD) al een overbezorgde moeder is en hun manager een wolf, wat boeit het dan nog XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Haha tom heel grapig , tuurlijk ben ik dat niet... Het waren wel MIJN nagels !
    Tom lacht : Juist dat WAREN ze !
    Roodkapje : Euh jongens zo kan ie wel weer georg heeft heiwee..Haal ff een zakdoek ofzo..
    Tom vind er geen dus pakt hij maar het tafellaken .
    Georg kijkt tom aan het ogen van : You asshole...!
    Maar toch veegt hij zijn tranen ermee af...

    Koekjes!toen....

    Srry verkeerd!

    KOEKJES!!! riep Gerard. (toch ff de koekjes gebruiken XD) iedereen kijkt hem raar aan. 'wat heb jij nou?' vraagt Mikey. Ge wordt rood. 'srry, khad even zin om dat te zeggen...(A)' oh, oke dan is het geod ^^'zegt de wolf. ik was even bang dat...'


    (en toen was ik mijn inspiratie kwijt'.)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Mijn maandverbandje verlopen was.... Ooh vandaar dat het hier zo stinkt, zegt Tom.... Okay zegt bILL dit gaat nergens over wat moet jij met maandverband? De wolf zegt...

    'nou, ik had mijn hoofd gestoten en het bloedde en aangezien ik toch altijd een onderbroek op mijn hoofd draag dacht ik, daar kan ik net zo goed een maandverband in stoppen. dat houdt het bloeden ook wel tegen. ^^' 'ooooohh...' zegt iedereen. dan fronst georg zijn wenkbrauwen. 'draag jij een onderbroek op je hoofd?? dat doet mammie ook altijd!' zijn lip begint weer te trilen. 'BOEHOE!!! IK - W-WIL - N-N-NAA-R MAMMIE!!!!'


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Roodkapje rolt met haar ogen en begint het stilaan beu te worden : Hé Georg , Gaan we iets leuks doen ?
    Tom en Bill kijken met een jaloerse blik naar georg.
    Roodkapje ziet het en zegt glimlachend : Jullie mogen ook mee...
    Georg : wat gaan we doen ?
    RK ( ik schrijf ff RK - roodkapje is tres longue ) : KARTEN !

    (ik: ooooehhh!! karten is vet!!! ^^)
    *denkt na, heeft last van gebrek aan inspiratie*
    Tom: 'IEEEWWW!!! neej niet karten, dat is voor stommerds. laten we gaan mens-erger-je-nieten!! :D:D:D' iedereen kijkt hem vreemd aan. zijn grijns sterft langzaam weg. 'oke, oke, dan gaan we wel ehmmm... uit?' zegt hij onzeker. de rest:...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!