• begin zin
    Roodkapje liep eens door het sprookjesbos, toen ze ineens Bill en Tom kaulitz tegen kwam. Ze gilde... (ga hier verder)

    ik ga wel ff verder:

    das beter!! ^^ mooi, waar gaan we heen?

    dat was alles waar ik mee kon komen srry XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Naar het huis van Die playboy gast.. heffner ofzo... ZEGT georg weer helemaal blij... daar heb ik mijn mammie achtergelaten... Ineens is het helemaal stil... WHAt! zegt Tom, was dat je moeder die daar op de tafel stond te dansen toen we je daar kwamen ophalen om naar het sprookjesbos te gaan voor een optreden. Wat moet ze daar... Georg kijkt sip, ze was mijn koekjes vergeten... Dus ze is ze gaan halen... Bill snapt er helemaal niets meer van en zegt:

    Al sprak ik chinees ik snap er geen flikker meer van.....Zelfs Nederlands is nog makkelijker dan met jullie praten...

    ... "oke oke !! zegt Georg ik vertel het ff kort!
    Mijn moeder ging mijn koekjes halen omdat ik ze vergeten was en ik durfde niet meer naar binnen en ...
    Georg werdt onderbroken door Tom : Mietjuh...
    en toen ging mijn moeder ze ff halen alleen wouden andere mensen dat zij daar ook ging dansen en toen ben ik maar weggegaan xD

    Toen zei Roodkapje: Nou dan gaan we Naar dat huis van die Playboy gast!!
    Bill: Wie gaat rijden??
    Tom : IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!en dan nemen we natuurlijk onze Hummer !! ^^

    Onderweg...

    Botzen Ze Keihard tegen een Grote roze olifant die Overstak

    - Inspiratieloows x'] -


    We're all mad here.

    in eens begon de roze overstekende olifant te praaten.
    olifant: hoe durven jullie gvd zo'n pragtig zeltzaam dier aan te rijden stelletje aso's alleen maar omdat jullie beroemd zijn denken jullie dat jullie alles kunnen maken nou niet dus, ik zou jullie stuk voor stuk moeten opeten want ik heb honger

    (slaat nergens op maar ik heb vandaaag totaal geen insperatie xD)

    Roodkapje knippert lief naar de olifant en vraagt : Zou je dat echt doen ? Ze sm

    Ow sheisse was nog niet klaar xD
    - ze smaken even goed als ze eruit zien. ( ze zien er goed uit maar roze olifanten vinden lelijke mensen mooi en omgekeerd )
    De olifant : Je hebt gelijk.
    Roodkapje : Wat is je naam ?
    Olifant : Dumbo .
    Roodkapje Doet haar rok wat naar omhoog ; Wel dumbo zou je ons een lift kunnen geven ? Zoals je ziet gaan we nooit veilig in het playboyhuis geraken met hem aan het stuur ...

    Euhmm.. voor jou doe ik alles...
    De olifant springt in de auto en sjeest weg. Whaaah!!! Ik word misselijk. En ja hoor, GEorg heeft overgegeven in de toch al te grote broek van tom, die aan de achterkant op stond, snabbie ;). Aaah gedverdemmm schreeuwt tom en spuugt trug in georgs gezicht

    Euhmm.. voor jou doe ik alles...
    De olifant springt in de auto en sjeest weg. Whaaah!!! Ik word misselijk. En ja hoor, GEorg heeft overgegeven in de toch al te grote broek van tom, die aan de achterkant op stond, snabbie ;). Aaah gedverdemmm schreeuwt tom en spuugt trug in georgs gezicht

    georg begint helemaal te freaken en zit te zagen om een servetje en tom zit georg uit te schelden voor pingpongtafel (zat in me hoofd). georg begint te huilen en zegt dat niemand van hem houd


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja Nu je bek houden, Georg! zegt Roodkapje grof.
    Ben jij nu een vent!?
    Sorry Roodkapje,ik zal stoppen met huilen!zegt Georg.
    Oke,mooi zo en nu mijn voeten likken!
    :S Maar..
    LIKKEN! NU! of ik pak je Barbara Streisand verzamelalbum af!


    It's heavy but you are not the only one

    Fuck you! Roodkapje zegt Georg.

    Ik ga jouw voeten niet likken, ik heb altijd al de voeten willen likken van...


    It's heavy but you are not the only one

    Harry Potter XP Omg


    It's heavy but you are not the only one

    Die ééne persoon op het hoekje van de straat.
    Gustav:Huh Wie Is Dat?? Die Ken ik niet!!


    A Shipwreck In The Sand