• Hoi!

    Ja ik heb dus een probleem,Ik durf gewoon bijna niet meer te eten.Ik weet niet waar ik last van heb,Maar telkens als ik iets eet,denk ik meteen dat ik kilo's aankom,En daardoor voel ik me dan ook meteen dikker.En ik verbeeld me ook steeds dikker,terwijl anderen vinden dat ik gwn het zelfde ben gebleven.Ik durf gwn niet meer te eten,Ik wil niet kilo's aankomen..Ik weet niet wat ik hier tegen kan doen.Ik voel me best wel klote daarover,want ik had net ook verekte honger,maar omdat er niks gezonds thuis was x'D Heb ik dus een Magnum ijsje genomen,En meteen voel ik me wel 10 kilo zwaarder! O.o En ik ben bang dat het ook nog gebeurt ook!

    Wat moet ik hier mee? =[ Please,help? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb precies het zelfde, maar ik eet wel!
    Alleen dan ga ik me dus super schuldig voelen, maar ik heb de wilskracht niet om niet te gaan eten..
    Ik kan je niet echt helpen met dat, want ik weet de oplossing owk niet :'[


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    Ik heb precies het zelfde, maar ik eet wel!
    Alleen dan ga ik me dus super schuldig voelen, maar ik heb de wilskracht niet om niet te gaan eten..
    Ik kan je niet echt helpen met dat, want ik weet de oplossing owk niet :'[



    Precies,ik heb dat dus ook.Maar ik hou het ook niet vol om steeds alleen maar gezond te eten,of gwn niet te eten! O.o Ik weeg 55 kilo,maar ik heb wel es een dag,dan weeg ik 1 a 2 kilo meer.En dan schrik ik me rot enzo,en dan voel ik me schuldig en wil dan gwn niet meer eten.Ik weet gwn niet hoe ik van dat eten af kan komen! =[


    Sometimes it's best not to care.

    ik weet precies hoe je je voelt want ik heb precies hetzelfde. maarja ik weet zelf ook niet zo goed wat je eraan moet doen want ikzelf eet dan ook gwn niet als ik honger krijg. ja hooguit een mandarijn of appel maar ik zit niet zoveel bij de chips en chocola. en als ik dat wel doe voel ik me ook super schuldig

    veel succes ermee!!


    She said: I gotta find out for myself

    Ik zal even orgineel wezen, en zal zeggen dat ik niet weet hoe je, je voelt want ik heb het namelijk niet. Maar een ding, trek je niets aan van dat gevoel, want je moet wel eten! Dat is het enige wat ik je mee kan geven.

    Ik weet wat het is, maar je moet gewoon eten. Als je bang bent om dik te worden als je eet, ga dan geregeld een keertje sporten.
    Honger jezelf niet uit of eet niet alleen groenten en fruit, te veel van het goede is ook niet goed.

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Precies,ik heb dat dus ook.Maar ik hou het ook niet vol om steeds alleen maar gezond te eten,of gwn niet te eten! O.o Ik weeg 55 kilo,maar ik heb wel es een dag,dan weeg ik 1 a 2 kilo meer.En dan schrik ik me rot enzo,en dan voel ik me schuldig en wil dan gwn niet meer eten.Ik weet gwn niet hoe ik van dat eten af kan komen! =[

    wil je ruilen?? ik weeg 70 (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    She said: I gotta find out for myself

    Btw, als je zo doorgaat, stuur ik je met je koffer naar de dokter. Als je pech hebt geraak je nog aan een eetstoornis. Werk dus ook aan je zelfvertrouwen.

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    wil je ruilen?? ik weeg 70 (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)



    Hihi,nouja soms weeg ik zomaar ineens 60 kilo hoor! O.o En het licht ook aan je botten en spieren hea hoeveel je weegt ;)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik weet het zelf ook niet. Ik zoek zelf ook al een lange tijd naar een oplossing voor dat. Want ik heb juist het zelfde. Zelfs als je dan nog maar een koek eet,voel je u meteen al veel dikker en heb je de angst om bij te komen. Maar zo te zien zijn we dus niet de enige hier op Quizlet dat ook het probleem heeft. En ik weet dat het een zwaar klote gevoel is.

    En je mag je maar 1x per week wegen, je lichaamsvocht verschilt per dag, uur, week. Dus als je ineens van de ene dag op de andere twee kilo meer weegt, wilt dat absoluut niets zeggen. ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik weet het zelf ook niet. Ik zoek zelf ook al een lange tijd naar een oplossing voor dat. Want ik heb juist het zelfde. Zelfs als je dan nog maar een koek eet,voel je u meteen al veel dikker en heb je de angst om bij te komen. Maar zo te zien zijn we dus niet de enige hier op Quizlet dat ook het probleem heeft. En ik weet dat het een zwaar klote gevoel is.


    Ja idd het zuigt er,En het erge is,Ik eet eigenlijk niet zoveel :$ Sochtends eet ik 4 crackertjes met Becel boter,Op school eet ik gezonde koekjes met granen enzo,als ik thuis kom eet ik zowat niks.Als ik dan eet is het meestal wel wat ongezonds x'D Maar het is ook wel es een madarijn ofsoo,Maar alsnog,Dan voel ik me schuldig! ='[


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Hihi,nouja soms weeg ik zomaar ineens 60 kilo hoor! O.o En het licht ook aan je botten en spieren hea hoeveel je weegt ;)

    dat zeggen ook heel veel tegen me dat ik de bouw van mn vader heb, dat ik zwaarder botten kan hebben bla bla bla maar zelf zie ik alleen vet >.<


    She said: I gotta find out for myself

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Precies,ik heb dat dus ook.Maar ik hou het ook niet vol om steeds alleen maar gezond te eten,of gwn niet te eten! O.o Ik weeg 55 kilo,maar ik heb wel es een dag,dan weeg ik 1 a 2 kilo meer.En dan schrik ik me rot enzo,en dan voel ik me schuldig en wil dan gwn niet meer eten.Ik weet gwn niet hoe ik van dat eten af kan komen! =[

    Ik heb 1 ding; Gooi die weegschaal weg.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Prodigy schreef:
    En je mag je maar 1x per week wegen, je lichaamsvocht verschilt per dag, uur, week. Dus als je ineens van de ene dag op de andere twee kilo meer weegt, wilt dat absoluut niets zeggen. ^^


    Oowh :$ dat wist ik niet. Maar ik word gek in me hoofd als ik ineens 60 weeg.Ö En dan voel ik me weer goed als ik 55 weeg,maar wanneer het weer zwaarder word dan dat,draai ik gwn ff door! O.o


    Sometimes it's best not to care.

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    dat zeggen ook heel veel tegen me dat ik de bouw van mn vader heb, dat ik zwaarder botten kan hebben bla bla bla maar zelf zie ik alleen vet >.<



    Met die botten klopt echt hoor,En meestal weegt vet niet zoveel hoor Ö Dat ligt tog egt het meest aan je botten en Spieren. maar hoe oud ben je dan?


    Sometimes it's best not to care.