• Hoi!

    Ja ik heb dus een probleem,Ik durf gewoon bijna niet meer te eten.Ik weet niet waar ik last van heb,Maar telkens als ik iets eet,denk ik meteen dat ik kilo's aankom,En daardoor voel ik me dan ook meteen dikker.En ik verbeeld me ook steeds dikker,terwijl anderen vinden dat ik gwn het zelfde ben gebleven.Ik durf gwn niet meer te eten,Ik wil niet kilo's aankomen..Ik weet niet wat ik hier tegen kan doen.Ik voel me best wel klote daarover,want ik had net ook verekte honger,maar omdat er niks gezonds thuis was x'D Heb ik dus een Magnum ijsje genomen,En meteen voel ik me wel 10 kilo zwaarder! O.o En ik ben bang dat het ook nog gebeurt ook!

    Wat moet ik hier mee? =[ Please,help? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Cherished schreef:
    (...)
    't is een ziekte ja. I know.
    Lief van je though ^^

    af en toe heb ik ook wel van mijn lieve kanten ^^ haha neen,het werd eigenlijk tijd dat ik me een beetje beter ging gedragen,zelfs mijn ouders begonnen er last mee te krijgen (A)

    Spitfire schreef:
    HENRIETTE, LUISTER NAAR MIJ. JIJ BENT NIET DIK! Je bent prachtig, en je word ook nooit dik! Je moet gewoon blijven eten en je over dat vreselijke gevoel heenzetten! En al woog je 1000 kilo, meisje kijk naar jezelf. Je bent prachtig!



    Maybe vind jij me prachtig,maar serieus.. ik ben dat niet.


    Sometimes it's best not to care.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    af en toe heb ik ook wel van mijn lieve kanten ^^ haha neen,het werd eigenlijk tijd dat ik me een beetje beter ging gedragen,zelfs mijn ouders begonnen er last mee te krijgen (A)

    Haha gelukkig maar. Ik hoor van veel mensen dat je een lief kind bent hoor (: En ervaar dat nu ook zelf. Ik vind je verandering zeer positief en vind het aangenaam dat je ons weer vergezelt op deze site. ^^
    ofzo

    Cherished schreef:
    (...)
    Haha gelukkig maar. Ik hoor van veel mensen dat je een lief kind bent hoor (: En ervaar dat nu ook zelf. Ik vind je verandering zeer positief en vind het aangenaam dat je ons weer vergezelt op deze site. ^^
    ofzo

    Oh man,dat ik dat nog mag mee maken dat jij het aangenaam vind (:' but oke,ik ga nu misschien zwijgen ofso of krijg sebiet nog een ban wegens het niet blijven: 'on topic' [/droogheid] (x

    Just eat, je lichaam is nog in de groei, je moet het niet verwaarlozen. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Maybe vind jij me prachtig,maar serieus.. ik ben dat niet.

    Jawel meisje, geloof me. Als jij je zoiets aanpraat, echt. Ik kom naar je toe om je even iets heel anders te vertellen!


    You move me ......... Kurt

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Oh man,dat ik dat nog mag mee maken dat jij het aangenaam vind (:' but oke,ik ga nu misschien zwijgen ofso of krijg sebiet nog een ban wegens het niet blijven: 'on topic' [/droogheid] (x

    Muha dan moet ik mezelf ook bannen.
    Maar oke, ontopic dan maar weer.

    Je hebt tegenwoordig van die pillen/medicijnen bij een apotheker, waardoor je minder snel het gevoel krijgt dat je honger hebt.

    *maagdingen i don't know, google it*

    Mijn nicht had het een tijdje, en het werkt echt. Natuurlijk moet je niet niks eten, maar gewoon kleine porties, en verdeeld over de hele dag.

    EN OOK ONTBIJTEN.(ik doe dat niet, i know slecht)
    Want dat brengt je stofwisseling opgang, Dus je kan gewoon aan hoeveelheid blijven eten wat je nu ook doet, maar dan in kleinere beetjes, verdeeld over de dag.

    blijf vooral eten! Het is heel slecht om niet te eten, want je lichaam heeft het nodig. Maar probeer bijv, alleen ontbijt, lunch en te dineren en tussendoor niks te eten. En dan niet te grote porties, maar bouw het op. Ga ook niet te vaak op de weegschaal staan, daar wordt je helemaal gek van.
    Er is een formule om te weten of je te zwaar bent of niet:
    je lengte in cm - 150
    × 0,6
    +50
    = je ideale gewicht.

    trek je er niet al te veel van aan, en laat anderen je zeker niks wijsmaken!
    Pas heel goed op dat je geen anorexia krijgt! O:

    ik hoop dat je er wat aan hebt (A) Succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sassenach schreef:
    blijf vooral eten! Het is heel slecht om niet te eten, want je lichaam heeft het nodig. Maar probeer bijv, alleen ontbijt, lunch en te dineren en tussendoor niks te eten. En dan niet te grote porties, maar bouw het op. Ga ook niet te vaak op de weegschaal staan, daar wordt je helemaal gek van.
    Er is een formule om te weten of je te zwaar bent of niet:
    je lengte in cm - 150
    × 0,6
    +50
    = je ideale gewicht.

    trek je er niet al te veel van aan, en laat anderen je zeker niks wijsmaken!
    Pas heel goed op dat je geen anorexia krijgt! O:

    ik hoop dat je er wat aan hebt (A) Succes!


    Mijn ideale gewicht komt dan uit op ; 50.99 Dus dan mag ik wel wat gaan afvallen Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Houop!.
    je word echt niet meteen dik als je '1' magnum eet.
    en trouwens, je bent niet dik :$:$
    en als je je zelf gaat wegen, moet je dat 1x per week doen! niet alle dagen van de week, daar raak je helemaal in de stress van.
    xx' benervoorjemeis.


    ' niks is wat het zijn moet '

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Ik heb 1 ding; Gooi die weegschaal weg.

    idd, niks slechter voor je zelfvertrouwen dan zo'n onding!

    Dat heb ik ook, maar eigenlijk kom ik nooit aan ofzo..


    I don't need words to feel those lips.

    ik snap jullie niet Ö
    ik hou van eten ^^
    op school tel ik de lesuren af tot de middag.
    thuis vraag ik heel de tijd aan mijn mama wanneer we gaan eten,en savonds in mn bed,kan ik niet wachten tot de volgende ochtend te ontbijten,en heb ik al honger op voorhand ^.^

    Ik heb een tijdje geprobeert om de dieten,en ja dat lukte me,maar uiteindelijk besefte ik dat ik het niet nodig had (:
    En daarbij,hoe minder ik at hoe minder ik afviel Ö
    Nu ik altijd eet waar ik zin in heb,weeg ik minder dan wanneer ik op m'n eten lette (:

    En ik heb thuis geen weegschaal,hehehe:Y)


    everybody needs a song.

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Hihi,nouja soms weeg ik zomaar ineens 60 kilo hoor! O.o En het licht ook aan je botten en spieren hea hoeveel je weegt ;)

    So fucking what

    ik weeg 80

    Dus?

    En als je wat dikker word, dat is tog niet zown wereld ramp?

    Ik ben miss ook wel stevig gebouwd

    en moet je mij zien
    Ik heb beloved friends, en hele lieve vriend
    Alles gaat toppie

    Dus waar maak je je eigenlijk druk om ?

    be Happy ! :)


    I solemny swear i am up to no good