• Hoi!

    Ja ik heb dus een probleem,Ik durf gewoon bijna niet meer te eten.Ik weet niet waar ik last van heb,Maar telkens als ik iets eet,denk ik meteen dat ik kilo's aankom,En daardoor voel ik me dan ook meteen dikker.En ik verbeeld me ook steeds dikker,terwijl anderen vinden dat ik gwn het zelfde ben gebleven.Ik durf gwn niet meer te eten,Ik wil niet kilo's aankomen..Ik weet niet wat ik hier tegen kan doen.Ik voel me best wel klote daarover,want ik had net ook verekte honger,maar omdat er niks gezonds thuis was x'D Heb ik dus een Magnum ijsje genomen,En meteen voel ik me wel 10 kilo zwaarder! O.o En ik ben bang dat het ook nog gebeurt ook!

    Wat moet ik hier mee? =[ Please,help? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    Met die botten klopt echt hoor,En meestal weegt vet niet zoveel hoor Ö Dat ligt tog egt het meest aan je botten en Spieren. maar hoe oud ben je dan?

    15 en ik ben 1.67 m :$


    She said: I gotta find out for myself

    KillerTeddy schreef:
    (...)

    Ja idd het zuigt er,En het erge is,Ik eet eigenlijk niet zoveel :$ Sochtends eet ik 4 crackertjes met Becel boter,Op school eet ik gezonde koekjes met granen enzo,als ik thuis kom eet ik zowat niks.Als ik dan eet is het meestal wel wat ongezonds x'D Maar het is ook wel es een madarijn ofsoo,Maar alsnog,Dan voel ik me schuldig! ='[

    Ja,ik ken dat. Ik eet s'ochtends niets,want anders kan ik dat er gewoon uit kotsen gewoon omdat ik op dat moment van de dag niet kan eten. En smiddags eet ik dan 2 sandwiches en dan zit ik voor de rest van de dag vol tot de volgende middag. Misschien tussen door nog is een koek ofso. Maar meer krijg ik echt niet binnen. En zelfs als ik zo weinig eet,voel ik me fucking schuldig en lijkt het wanneer ik in de spiegel kijk alsof ik elke keer dikker en dikker word. Terwijl mijn weegschaal een van mijn grootste verslavingen is geworden -_-' Ik weet dat het zwaar zuigt ö Eindelijk iemand gevonden die het ook voelt,voel ik me niet meer alleen of raar of wat dan ook.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja,ik ken dat. Ik eet s'ochtends niets,want anders kan ik dat er gewoon uit kotsen gewoon omdat ik op dat moment van de dag niet kan eten. En smiddags eet ik dan 2 sandwiches en dan zit ik voor de rest van de dag vol tot de volgende middag. Misschien tussen door nog is een koek ofso. Maar meer krijg ik echt niet binnen. En zelfs als ik zo weinig eet,voel ik me fucking schuldig en lijkt het wanneer ik in de spiegel kijk alsof ik elke keer dikker en dikker word. Terwijl mijn weegschaal een van mijn grootste verslavingen is geworden -_-' Ik weet dat het zwaar zuigt ö Eindelijk iemand gevonden die het ook voelt,voel ik me niet meer alleen of raar of wat dan ook.


    Damn,ik heb PRECIES het zelfde als jou! O.o Ik wil elke dag wel op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ik bij ben gekomen,Maar ik durf gwn niet elke dag er op te staan! en ik voel me dus ook zwaar schuldig,ondanks ik niet veel eet.Maar tog wel ongezond soms! O.o Het voelt zo klote,Me moeder wil dus straks ook nog patat gaan halen,en ik sterf van de honger! =[ Maar eigenlijk wil ik dat niet eten,omdat ik bang ben aan te komen.Maar ik heb dus ook geen zin in Boontjes en dat soort troep Ö Heb daar nu dus geen zin in.=[


    Sometimes it's best not to care.

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    15 en ik ben 1.67 m :$



    dan is jou gewicht niet erg,denk ik? O.o Ik kan daar zelf ook niet goed op antwoorden,want ik ben 14 en vind mezelf al te zwaar omdat ik 55 weeg! :(


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)

    Damn,ik heb PRECIES het zelfde als jou! O.o Ik wil elke dag wel op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ik bij ben gekomen,Maar ik durf gwn niet elke dag er op te staan! en ik voel me dus ook zwaar schuldig,ondanks ik niet veel eet.Maar tog wel ongezond soms! O.o Het voelt zo klote,Me moeder wil dus straks ook nog patat gaan halen,en ik sterf van de honger! =[ Maar eigenlijk wil ik dat niet eten,omdat ik bang ben aan te komen.Maar ik heb dus ook geen zin in Boontjes en dat soort troep Ö Heb daar nu dus geen zin in.=[

    Soms wouw ik echt dat ze de weegschaal nooit hadden uitgevonden. Maar ik heb wel het geluk dat die van mij 3 kilo te veel weegt zodat ik me toch altijd een beetje beter voel wanneer ik weet dat ik er nog 3 vanaf moet trekken. Maarja,ik weet dat frieten,of patat zoals jullie zeggen,moeilijk is om te eten ö bij mij is dat mijn lievelings eten,en mijn mama heeft het gisteren gemaakt,en serieus,ik wouw gewoon mijn bord tegen de muur smijten omdat ik dat gewoon niet wouw Oo maar toch kon ik er gewoon niet van afblijven,en dan krijg je opnieuw dat schuld gevoel ö

    TWINcest schreef:
    Ik heb precies het zelfde, maar ik eet wel!
    Alleen dan ga ik me dus super schuldig voelen, maar ik heb de wilskracht niet om niet te gaan eten..
    Ik kan je niet echt helpen met dat, want ik weet de oplossing owk niet :'[
    precies hetzelfde!

    Ik heb niet echt jou probleem. Bij mij is het vanaf ik iets eet dat ik meteen vol zit. Zo kan ik voorbeeld een hele dag door komen met een halfe of hele boterham. Ik weet niet wat er aan de hand met me is, maar als ik iets kleins eet is het alsof het eten tot in mijn keel zit. Ik voel het like een soort van zitten oO Wegen doe ik ook wel elke dag en het doet me zeker geen goed. Maar iedere keer ik in de badkamer kom of in de spiegel kijk moet ik op die weegschaal gaan staan. Gewoon om te kijken of ik een paar gram aangekomen ben --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    KillerTeddy schreef:
    (...)


    dan is jou gewicht niet erg,denk ik? O.o Ik kan daar zelf ook niet goed op antwoorden,want ik ben 14 en vind mezelf al te zwaar omdat ik 55 weeg! :(

    nou das absoluut niet te dik!! asl je een paar kilo's zou aankomen zou je denk ik nog op een goed gewicht zitten ;)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ken het, ik haat eten ook.
    Zodra ik wat op heb voel ik me net een opgeblazen balon en zou ik het liefst meteen weer uitkotsen.

    HENRIETTE, LUISTER NAAR MIJ. JIJ BENT NIET DIK! Je bent prachtig, en je word ook nooit dik! Je moet gewoon blijven eten en je over dat vreselijke gevoel heenzetten! En al woog je 1000 kilo, meisje kijk naar jezelf. Je bent prachtig!


    You move me ......... Kurt

    Cherished schreef:
    Ik ken het, ik haat eten ook.
    Zodra ik wat op heb voel ik me net een opgeblazen balon en zou ik het liefst meteen weer uitkotsen.

    Activia eten? (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik snap wat je bedoeld.
    Ik probeer nu ook wat minder ongezond te eten maar ik eet gwoon weleens chips.Ik ben niet dik,maar ik heb een heel klein buikje,maar ik vind dat juist mooi.Ik hoef niet zo dun te zijn als die mtv moddelen.Oke,ik ben niet dun,ook niet dik,ik heb gewoon een klein buikje,and I don't care:Y)

    Ik gooide een jaar geleden een tijdje mijn boterhammen weg omdat ik mezelf te dik vond terwijl dat juist slecht voor me was.Toen besefte ik dat ik niet persee zoals alle kinderen uit mijn klas mager moest zijn(A)
    Hoe lang ben je trouwens? Want als je langer dan een gemiddeld iemand ben moet je ook meer wegen dan een gemiddeld kind van jou leeftijd.

    Ik ben 13, 1 meter 60 en ik weeg 53 kilo,ook al weeg ik teveel voor mijn leeftijd, het maakt me niks uit want ik hoef niet gelijk zoals de rest van mijn klas maar iets van 49/50 kilo te wegen(A)

    Maar een vriendin van mij is 13 en die weegt net zoals ik 53 kilo maar omdat ik 1.60 meter ben heb ik een klein buikje en omdat zj 1,70 is ofzo is zij zo mager als die mtv moddelen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Activia eten? (:

    Het komt door 't feit dat m'n maag te klein is. (: maar ja dat is een optie, 't word me alleen altijd afgeraden.

    Cherished schreef:
    Ik ken het, ik haat eten ook.
    Zodra ik wat op heb voel ik me net een opgeblazen balon en zou ik het liefst meteen weer uitkotsen.

    Ik heb misschien nog niet zoveel vriendelijke dingen tegen u gezegd ö maar komaan joh,jij die u een opgeblazen balon voelt ? ö

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik heb misschien nog niet zoveel vriendelijke dingen tegen u gezegd ö maar komaan joh,jij die u een opgeblazen balon voelt ? ö

    Lief van je ^^