• Hoi!

    Ja ik heb dus een probleem,Ik durf gewoon bijna niet meer te eten.Ik weet niet waar ik last van heb,Maar telkens als ik iets eet,denk ik meteen dat ik kilo's aankom,En daardoor voel ik me dan ook meteen dikker.En ik verbeeld me ook steeds dikker,terwijl anderen vinden dat ik gwn het zelfde ben gebleven.Ik durf gwn niet meer te eten,Ik wil niet kilo's aankomen..Ik weet niet wat ik hier tegen kan doen.Ik voel me best wel klote daarover,want ik had net ook verekte honger,maar omdat er niks gezonds thuis was x'D Heb ik dus een Magnum ijsje genomen,En meteen voel ik me wel 10 kilo zwaarder! O.o En ik ben bang dat het ook nog gebeurt ook!

    Wat moet ik hier mee? =[ Please,help? :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Misschien kan ik je helpen? :'DD

    Ga denken aan de gevolgen. 'Wat wil ik nou liever, gewoon zo blijven als ik nu ben, of er misschien één kilo'tje bij, of aan anorexia lijden?' stel jezelf die vraag maar eeens. Want geloof me, je wilt géén anorexia!


    Scream for mercy!

    Ik heb dat ook.;) Maar het is echt ongezond om niet te eten!
    Ik weet het absoluut niet zeker, maar misschien moet je alleen eten als je écht trek/honger hebt. Niet als je gewoon zin hebt om te eten, voor niks. Misschien helpt dat? :$

    Oh ja, sla nooit maaltijden zoals het ontbijt over! Dat gaat gewoon te ver. En voor de rest, maak je geen zorgen over hoe je eruit ziet. Zolang het niet zo erg wordt dat je overgewicht krijgt, is er niks mis met een beetje vlees op je botten.;)
    <33


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3