• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    hang er vanaf , als je echt voor een kind kunt zorgen , zonder je mama er de hele tijd te btrekken hoef een abortus niet verplicht te zijn , maar als je onverantwoordelijk bent dan wel , onthou , een kind heeft niet gevraagd om op de wereld te komen he (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    nu ga ik mijn mening eventjes vertellen.

    Abortus is MOORD! Ik vind het niet kunnen. En als je een zwangere tiener bent dan laat je het maar adopteren door iemadn adners. Of je doet voortaan maar een condoom om. Het klinkt misschien hard, maar zo denk ik er wel over.


    Stop holding me under and let me breathe.

    mee oneens, als je 19 bent ben je toch ook nog een tiener? mischien willen die wel een kind weet ik veel. persoonlijk wil ik het niet op die leeftijd maar mischien andere wel xD


    I believe i can <3

    Ja en nee.

    Mijn zus (17 jaar) vertelde mijn 9 maanden geleden dat ze zwanger was. Van m'n vader moest ze ofwel abortus doen of wel bij m'n moeder gaan wonen. (Je wilt niet weten hoe een kreng m'n moeder is) Maar... nu is ze bevallen en ik zou niet weten wat ik moest doen moest ze met abortus afkomen. Maar ergens denk ik ook... Als mijn moeder er niet meer was, en er was geen abortus - optie. Wat dan? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    moeilijk...
    ik vind het nogal heftig, meisjes van 13 die al een kind hebben...
    de ouders moeten er dan voor zorgen, kind is haar toekomst kwijt... en ik denk ook niet dat haar vriendje nou voor die baby gaat zorgen...

    ik schrijf dan wel een heel verhaal maar ik weet het echt niet >.<

    nou nee ik vind wel dat de tieners vaak veel te jong zwanger worden maar dan kunnen ze beter dat kind laten adopteren en aan iemand geven die graag kinderen wil(en wel oud genoeg is) maar ze neit kan krijgen.
    xxx


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give