• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Dat hangt heel erg van de situatie en persoon af.


    I clicked my heels and wished for you.

    nee, het is en blijft hun eigen leven en lichaam. Ookal vergooi je je leven ermee om zo vroeg kinderen te krijgen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    FallenStars schreef:
    oneens, je kan nooit iemand verbieden om abortus te plegen vind ik,, misschien omdat ik er zelf ook best wel tegen ben omdat je eigenlijk iemand van het leven beroofd ofzo (vind ik),


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oneens,

    Oneens, ik ben echt tegen een abortus. Die meiden moeten het zelf beslissen wat ze willen, en anders hadden ze maar beter na moeten denken om seks te hebben als je zo jong bent (A)


    -

    Absoluut oneens.
    Er moet naar de situatie per persoon worden gekeken en het blijft erop neerkomen dat je iemand van het leven berooft. Alles dat een kloppend hart heeft, leeft.
    Als men dit zou toestaan, voer dan maar meteen de doodstraf in. Dat lijkt me nog terechter. Dit is absoluut onethisch.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt niet ><.
    Ze kunnen zelf wel beslissen of ze hun baby weg laten halen of niet.


    -

    eens en oneens. eens is omdat ze zonder kind nog naar school kunnen en meer kansen hebben op een goede baan met een kind ook hoor maar wel minder. oneens ze moeten zelf weten of ze het kind willen houden

    Ja, me eens. Als je al op superjonge leeftijd een kind krijgt, vind ik dat je de rest van je leven weggooit. En bovendien schenk je je kind dan ook geen goeie toekomst.

    EDIT: Maar eigenlijk, wat Aurelia ook zegt, als het al een kloppend hart heeft, dan niet. En je kan je kind eigenlijk ook krijgen, en dan afstaan. (Mits je het zelf echt wilt houden)


    You move me ......... Kurt

    Echt niet. Mensen kunnen toch niet zomaar je kind bij je weg laten halen zonder je eigen toestemming. Dat is ziek o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oneens,

    Ik zie Abortus als een moord, de enige reden die ik zie om abortus te zien is als je verkracht ben en er nog niet klaar voor bent, maar dat is het enige.

    En ik vind eigenlijk dat tienermoeders betere ouders zijn dan oudere moeders, want die gaan mee met de tijd en oudere moeders die zijn nog zo in hun eigen tijd en behandelen hun kind strenger en tienermoeders houden streng en vrijheid in een goede belans. (Dat vind ik tog)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Oneens, laat ze het zelf bepalen. Het is hun leven en zoiets kun je in mijn ogen niet verplichten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben je gek? Helemaal niet mee eens. Abortus is de keuze van de moeder. Vind ik. Maar een kind zou wel aan de andere zijde wel moeten opgroeien in een stabiele omgeving en gezin. Toch, ondanks dit alles vind ik het de keuze van het meisje/de vrouw. Bovendien vind ik niet dat je mensen kunt verplichten om hun kind weg te laten halen. Er is al zoveel slechts in de wereld, mag een kind dan geen liefhebbende, misschien jongere ouder(s) hebben? Hoe oud je ook bent, iedereen is in staat om lief te hebben.


    History is not hatred.

    nee, iedereen weet wat er kan gebeuren als je sex hebt alleen als je verkracht bent of er een andere goede reden voor hebt moet je het weg kunne laten halen.. het is anders wel een leven dat je verwoest :|


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Hell nooo! o.O