• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Deels ben ik het er eigenlijk wél mee eens. Maar deels ook niet.
    Die meisjes moeten de optie hebben om te kiezen, maar ze denken het soms aan te kunnen terwijl het hun leven vernaggelt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, je kunt op die leeftijd nog niet weten of je een kind wilt verzorgen.


    I want my bloody cheese now!^^

    Oneens. De tiener kan toch voor zichzelf beslissen of hij het kind wil of niet. Niemand kan verplicht worden om zijn baby te laten weghalen. OOk al zijn ze nog jong en hebben ze nog een heel leven voor hen. Ze maken de keuze zelf en als ze zich klaar voelen voor een kind, dan moeten ze het gewoon houden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Esmaye schreef:
    Nah, eens én oneens. Oneens omdat ikzelf echt tegen abortus ben, maar zeker eens omdat er tieners van 14 zijn die een kind krijgen. Een kind met een kind? Het kind heeft een goede opvoeding nodig.

    agree.


    None but ourselves can free our minds.

    Trouwens, nu kan de tiener zelf toch ook kiezen voor abortus, dus ik zie het voordeel er niet van in dat het moet ö.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens.
    Het is hun lichaam, en sommige tieners willen hun kind ook gewoon houden. Het is hun eigen keuze.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nee ik ben het er niet mee eens want de tiener moet toch zelf kunnen bepalen wat ze met het kindje gaat doen???
    als ze het wilt houden is het goed maar als ze abortus wilt plegen is het toch ook goed???

    oneens, ook als tiener vind ik dat je de keuze moet hebben of je wel of niet een kind wilt hebben. Wel vind ik dat je er goed over na moet denken, niet iets als: 'gut, ik verveel me' of 'ik wil best wel een kindje' of zoiets. Je moet er goed over nagedacht hebben.


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Oneens, ze moeten zelf kunnen kiezen of ze het kind willen houden of niet.


    Think before you act.

    Oneens, waar halen wij het recht vandaan om tieners te dwingen hun kindje af te staan? Zolang zij de verantwoordelijkheid op zich nemen, is het voor mij oké.

    Nee, het is je eigen keuze. Iemand kan je zoiets niet verplichten. Dat zou vreselijk zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nee, ik vind dat ze zelf moeten beslissen of ze het kind willen houden of niet,
    maar dan zou ik wel een regel kiezen, als je ouder dan 16 bent mag je zelf weten wat je met het kind doet, jonger dan 16 moeten de ouders beslissen

    zoiets zou ik dan doen

    x

    xCIxTHx schreef:
    nee, ik vind dat ze zelf moeten beslissen of ze het kind willen houden of niet,
    maar dan zou ik wel een regel kiezen, als je ouder dan 16 bent mag je zelf weten wat je met het kind doet, jonger dan 16 moeten de ouders beslissen

    zoiets zou ik dan doen

    x

    Alsnog vreselijk, ouders zien hun kind niet graag met een baby, dus die kiezen waarschijnlijk toch voor het weghalen, nouja ik vind dat je zoeiets gewoon niet kan verplichten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Twijfel. Oneens : tieners moeten het zelf weten of ze kinderen willen. Eens : Een kind krijgen als je kind bent ? Een kindje heeft goede opvoeding nodig. Dus niet van tieners.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker