• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Niet mee eens. De vrije keuze moet er wel nog steeds zijn, vind ik.


    Tanya is de beste.

    Nee, absoluut niet. Je bent baas in eigen buik, je moet zélf bepalen of je het gaat houden of niet. Dat hoeven anderen niet voor je te doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    totaal oneens. hallo, laat mensen dat zelf weten. vroeger waren ze aleemal 13. hallo, toen mensen maar 40 werden toen moest dat wel rond je 13de. en het kan makkelijk. echt zwaar tegen

    Nee, helemaal niet mee eens. Daar moet de moeder zelf over beslissen, vind ik. Je kan tog niet zomaar over het leven van een kind beslissen?


    Got up on the wrong side of life today

    Maar dan vind ik wel dat als tienermoeders er tóch voor zorgen dat ze dan wel serieus genomen moeten worden.


    -

    niet mee eens!!
    Ik vind dat de tiener zelf nog de keuze moet hebben om het te houden
    en anders vind ik dat gewoon moord op een baby
    dus NEE!!


    One Day you'll remember me...

    Oneens,ben tegen abortus!!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    like sooooo NOT!
    Als je er klaar voor bent waarom dan niet?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oneens het is toch hun keus als ze zwarger willen zijn, en of ze het houden.

    Fictional schreef:
    Oneens. Laat ze dat lekker zelf bepalen (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens.


    It's not the same without you.

    Mee eens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fictional schreef:
    Oneens. Laat ze dat lekker zelf bepalen (:

    Oneens, ik vind dat je dat zelf moet kunnen beslissen, want het is niet makkelijk om zoiets te laten doen. EN als je het verplicht zou maken dan zouden heel veel tienermeisjes voor de rest van hun leven rondlopen met een schuldgevoel. Abortus kan namelijk een hele grote impact hebben op je leven, dus daarom vind ik dat het vrijwillig moet zijn.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Oneens, het is hun eigen beslissing.