• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou verplicht moeten zijn voor zwangere tieners

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Als die overheid die meiden dwingt een abortus te plegen, gaan ze dat dan ook even betalen?

    - Tegen dus.


    -

    Oneens, ondanks dat het wel verstandig is.


    Chase you down until you love me

    Dude, waar gaat de wereld heeen? ><
    Oneens, natuurlijk. Waar slaat deze torie op? =..='
    Laat ze het lekker zelf bepalen, dankú.


    ok

    Masterpiece schreef:
    Dude, waar gaat de wereld heeen? ><
    Oneens, natuurlijk. Waar slaat deze torie op? =..='
    Laat ze het lekker zelf bepalen, dankú.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Neeh .__.
    Ik vind niet dat het verplicht moet zijn, maar dat je gewoon zelf bepaald of je dat wilt..

    Oneens. Als ze nou een kind willen, dan is dat toch hùn zaak?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Oneens, ik vind dat iedereen daar zelf heeft over te beslissen.


    A. ikmisje.

    eens,anders zouden auders tegen gaan werken
    en voot tieners is t niet gezond om zwanger te zijn...


    stay Nyappy

    Bepaal het zelf.

    Btw. heeft waarschijnlijk veel met het geloof te maken, wat ik trouwens bullshit vind, maar dat terzake.

    Ik vind abortus niet verkeerd,

    eens & oneens. het is natuurlyk niet normaal om op je 13e zwanger te zyn, dus daarom wel verplicht. & niet verplicht omdat je niet iemand kan verplichten hiervoor vind ik, uiteindelyk is het wel jouw lichaam en jouw kind.


    damn. :$

    Oneens, er zijn tienermeisjes die er hun leven lang een trauma aan overhouden... Ik denk dat tienermeisje er wel extra hulp bij zouden moeten krijgen, zodat ze een goede beslissing kunnen nemen..:)

    Nee, het is jouw kind dus jij mag bepalen wat er met je kind gebeurt.


    I don't need words to feel those lips.

    No, If someone is big enough to have unsafe sex , the person is also big enough to have a child.

    Oneens. Ik ben zo ie zo best wel tegen abortus (Als je verkracht bent of iets in die zin dan snap ik het nog wel, maar verder...) En ik vind dat iemand zelf moet kunnen betalen of ze haar kind wel of niet wilt houden.


    Get back motherfuckerz'

    Heel erg mee oneens. Een tiener moet zelf weten of ze het kind wil houden of niet. Het moet haar eigen keuze zijn. Als er wordt gezegd tegen een meisje dat ze het kind persee weg moet laten halen, zou ze daar heel ongelukkig door kunnen worden. Wie weet ziet zij het als een moord op een onschuldig kind. Dan leg je als volwassene eigenlijk een enorm slecht gewetens gevoel op een kind.


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.