• heey,
    Het is vandaag 65 jaar gelden dat het D-day was.(landing van de Gealieerde op Normandie)
    Mijn zus en ik zijn naar die herdenking aan het kijken en die is bets mooi.
    Kannon worden afgevuurt, de Lastpost word gespeelt en er komen 4 vliegtuigen over waarvan een recht omhaag gaat(simboliseert de doden) in een hoek van + 85 graden.
    En natuurlijk de toespraken van de franse peresidenkt en Barak Obama.

    Echt heel mooi,
    na dat wou ik ff melden
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Lees eens mijn tweede reactie.
    Daarin staat dat ik veel weet over WOII. Dus dan weet ik ook wat er gebeurde.
    Ik vind het gewoon niet erg. Dat is mijn mening. Ik vind dat er veel teveel mensen zijn. Het kan em niet schelen, of het nu joden, belgen, aziaten of weetikveel welk soort mensen zijn die sterven in de oorlog.
    Er zijn gewoon teveel mensen.
    ok dus jij vind het niet erg dat we jouw hele beiurt uitmorden?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)jij zei dat als er geen oorlog is dat we er niks aan hoeven doen maar ik laat zien dat er wel degelijk iets aan de hand is en dat de naasleep vna WOII nu noch voelbaar is.

    Ja,blablabla. Het intresseert mij echt geen zak! hoeveel keer moet ik je dat nog zeggen? Elke dag gaan er mensen dood. vermoord,verkracht,door mishandeling en wat dan nog. Halo,oorlog dat is iets dat de mensheid al zeer lang kent dat ze er mee hebben leren leven. Dus laat het dan ook zijn. Iedereen gaat dood! Je doet persies of je bent gewoon aan het wenen over wat er gebeurd is.

    SleepingSun schreef:
    (...)ok dus jij vind het niet erg dat we jouw hele beiurt uitmorden?

    buurt uitmoorden*
    En nee, ik zou da ni erg vinden.
    Voor de tigste we gaan allemaal dood. De één vroeger dan de ander. De één op een veel egergere manier dan de ander.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    klinkt grof en kort,maar neen,inderdaad. Ik ben echt niet geintresseert in dat gedoe,daar kan ik niets aan doen. En wat dan nog? Het is gebeurd,zelfs voor dat we geboren waren. We kunnen het niet terug draaien ze Oo' En we zullen het wel zien wanneer het trug gebeurd zeker? We gaan toch allemaal dood. Als het niet door de oorlog is dan is het door iets anders. Nja sorry,maar dat intreseert mij echt niets en daar kan ik niets aan doen.


    Ja, oké. Als het je niet boeit tot daar aan toe, maar je hebt echt wel een gat in je cultuur hoor. oO
    Je weet toch wie de leiding van de Duitsers had?
    Als je dat niet zelfs niet weet...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Lees eens mijn tweede reactie.
    Daarin staat dat ik veel weet over WOII. Dus dan weet ik ook wat er gebeurde.
    Ik vind het gewoon niet erg. Dat is mijn mening. Ik vind dat er veel teveel mensen zijn. Het kan em niet schelen, of het nu joden, belgen, aziaten of weetikveel welk soort mensen zijn die sterven in de oorlog.
    Er zijn gewoon teveel mensen.


    Als je vindt dat er te veel mensen zijn, pleeg dan zelfmoord. Dan hebben we al eentje minder.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)

    Ja, oké. Als het je niet boeit tot daar aan toe, maar je hebt echt wel een gat in je cultuur hoor. oO
    Je weet toch wie de leiding van de Duitsers had?
    Als je dat niet zelfs niet weet...

    Dat weet ik wel :'D maar joh,dat gat in mijn cultuur is toch van iets dat ik niet echt intresant vind,dus dat doet er dan ook niet veel toe ^^

    ik was vandaag met mijn vader en zusje bij het verzetsmuseaum in leeuwarden en daar haddenze het ook over d-day , zo'n tentoonstelling geval

    en daar zag ik het hoofd van adolf hitler en zijn boiek geval sie hij had geschreven.

    Ooomg, als Saving private Ryan ervoor komt, dan moet ik kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xRapunzel schreef:
    (...)
    buurt uitmoorden*
    En nee, ik zou da ni erg vinden.
    Voor de tigste we gaan allemaal dood. De één vroeger dan de ander. De één op een veel egergere manier dan de ander.

    maar voor dat we jullie vermoorden stoppen we jullie nog ff in een consentratie kamp totdat jullie op sterven na dood zijn en dan vergassen we jullie.

    nee dat zou je echt niet erg vinden.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    xBillster schreef:
    (...)

    Als je vindt dat er te veel mensen zijn, pleeg dan zelfmoord. Dan hebben we al eentje minder.
    die is goed, maar we hadden al besloten dat haar hele buurt mag worden uitgemmmord.
    zielig voor de mensen die daar wonen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb het gister op het nieuws gezien en bij geschiedenis hebben we het er over gehad.


    I am an idiot, I move.

    Heb gister die film gezien, The Longest Day. Epic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Heb gister die film gezien, The Longest Day. Epic.
    die is echt vet mooi.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Saving private ryan is toch een remake van The Longest Day? ^^ En D-Day, ik vind het geweldig wat ze deden!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Die eerste scènes in SPR zijn echt héél goed gemaakt :o Zo realistisch...


    Frankly my dear, I don't give a damn.