• heey,
    Het is vandaag 65 jaar gelden dat het D-day was.(landing van de Gealieerde op Normandie)
    Mijn zus en ik zijn naar die herdenking aan het kijken en die is bets mooi.
    Kannon worden afgevuurt, de Lastpost word gespeelt en er komen 4 vliegtuigen over waarvan een recht omhaag gaat(simboliseert de doden) in een hoek van + 85 graden.
    En natuurlijk de toespraken van de franse peresidenkt en Barak Obama.

    Echt heel mooi,
    na dat wou ik ff melden
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Het was al een hele tijd geleden dat ik Saving Private Ryan heb gezien. Heel lang geleden...
    De allermooiste oorlogsfilm ooit vind ik Enemy At The Gates, over die sniper in Stalingrad. A little offtopic I know...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Het was al een hele tijd geleden dat ik Saving Private Ryan heb gezien. Heel lang geleden...
    De allermooiste oorlogsfilm ooit vind ik Enemy At The Gates, over die sniper in Stalingrad. A little offtopic I know...


    -Gaat die film meteen downloaden- :$

    Kuch D-Day, ik zou er echt niet bij willen zijn xD serieus erg wat er daar op dat strand heeft afgespeelt O.O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Aurelia schreef:
    Het was al een hele tijd geleden dat ik Saving Private Ryan heb gezien. Heel lang geleden...
    De allermooiste oorlogsfilm ooit vind ik Enemy At The Gates, over die sniper in Stalingrad. A little offtopic I know...
    de aller mooiste die ik ken is La vit e bella.
    of a brig to far


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥