• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou minder als moord moeten worden gezien en meer als een uitweg voor vrouwen die niet zwanger willen zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Idereen zehct hier 'als je het zonder condoom doet dan is het je eigeschuld'maar jullie vergeten ff dat dat ding kan scheuren of dat de pil niet goed werkt. Dat gebeurt zovaak.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Idereen zehct hier 'als je het zonder condoom doet dan is het je eigeschuld'maar jullie vergeten ff dat dat ding kan scheuren of dat de pil niet goed werkt. Dat gebeurt zovaak.

    Inderdaad. Maar dat meisjes niet 'durven' zeggen dat ze geen pil gebruiken of geen condoom durven, dan vind ik dat echt achterlijk en keidom. (':
    Met zulke mensen wil ik niet in een kamer blijven, want dan ga ik dood van afschuw. x)
    Iets niet durven zeggen, vooral zoiets belangrijks is echt dom en ondoordacht.

    Eigen schuld in dat geval (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Inderdaad. Maar dat meisjes niet 'durven' zeggen dat ze geen pil gebruiken of geen condoom durven, dan vind ik dat echt achterlijk en keidom. (':
    Met zulke mensen wil ik niet in een kamer blijven, want dan ga ik dood van afschuw. x)
    Iets niet durven zeggen, vooral zoiets belangrijks is echt dom en ondoordacht.

    Eigen schuld in dat geval (':

    Ja dan wel maar vele vergeten gewoon dat die dingen ook niet 100% zeker zijn.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Niet waar!


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vind het moord.
    Ik haat het.
    En ik wil het nooit van mijn leven toepassen, ookal wordt ik nu morgen zwanger op mijn 13de, zetten mijn ouders me uit huis, heb ik geen andere familie en laten al mijn vrienden me vallen.
    Ik vind het een verschrikkelijk iets.
    Ik ben het er dus niet mee eens...

    ik ben er mee eens.
    Abortus moet idd minder als moord gezien worden.
    Als je niet zwanger wil zijn, dan doe je het toch lekker? (abortus bedoel ik dan)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 12:06 ]

    mee eens!

    mee eens.
    als het echt een ongelukje is ofzo
    als ik 16 ben en ik heb een zwangere buik sleert myn vader me toch al mee want anders is meestal gelyk je hele toekomst verpest.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    ik weet niet. ik zou het egt niet weten of ik dat zou kunnen.. een abortus. maar je hebt dan wel je hele leven gewoon een kind. en als je jezelf nog tej ong vind. ik vind dat iedereen dat voorzichzelf moet kiezen.


    --

    Het is misschien waar, maar sommigen doen erom en zegge nda ndat z enie zwanger willen zijn, ze moeten gewoon weten wat ze willen

    ik ben er deels mee eens ik vind dat je het kind mag laten weg halen als je verkracht bent en zo want dan kan je er elke dag aan herinnert woorden ook al kan je denk ik wel heel veel van je kind gaan houden ook al heb je hem/haar gekregen door een verkrachter.
    maar ik ben 16 jaar en als ik nu zwanger woord haal ik het echt niet weg ik vind het echt moord als ik er niet voor kan zorgen laat ik het adopteren of zo heel veel mensen zullen blij zijn met een baby

    Ja


    007

    Sowieso mee eens!
    Ik bedoel, stel je bent 15 of 16 en je zit met een kind..
    dan is (vind ik) gewoon je hele leven verpest.

    Hmm ik vind ook dat vrouwen die niet zwanger willen zijn zich dan meer verantwoordelijk moeten voelen voor de veiligheid (Denk aan condooms, de pil etc.)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik ben het er voor een deel wel mee eens. Maar ik zou het niet los kunnen zien van moord. Okayy, als je echt niet zwanger wil/kan zijn en je hebt er goed over nagedacht, dan kan ik heb begrijpen. Maar het zou wel een laatste redmiddel moeten zijn, er zijn niet voor niets voorbehoedsmiddelen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg