• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou minder als moord moeten worden gezien en meer als een uitweg voor vrouwen die niet zwanger willen zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens en oneens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Eeeeeeeeeeeeeeeens _O_


    - hoi ;D

    Eens._O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens, alles wat groeit leeft !


    Just a simple "I love you" (:

    oneens..
    ik weet, je hebt soms geen andere keus. Maar het is en blijft toch echt moord!
    Je vermoord een wezen dat in je groeit. Een innimini klein wezentje dat een doel heeft op aarde. Ik bedoel; je vermoord een ander toch ook niet? (sommige mensen wel, maar dat hoort ook niet) Wat je beter kan doen als je ongewillig zwanger bent is het kind ter adoptie stellen. Zo heeft dat kindje dat in je groeit ook een kans om een leven op te bouwen.


    I Need To Shot Someone

    Eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    Ja, helemaal!
    ik kan het me voorstellen dat sommige mensen er moeite mee hebben, maar ik vind het belachelijk dat in sommige landen verboden is! Als het tegen je eigen geloof in gaat, kan ik het me voorstellen, maar laat vrouwen met ongewenste zwangerschappen die niet hetzelfde geloven dan gewoon hun gang gaan!!


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Eens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Eens.
    Even in het midde laten of het goed is of niet,we leven in een vrijland.Ik vind niet dat je in deze eeuw vrouwen moet dwingen een kind te dragen dat ze niet willen/kunnen dragen.Dat is ook niet goed voor het kind.

    In deze tijd moet iedereen een vrije wil hebben.Is dat niet de besis van onze grontwet,de rede van de batavserevolutie(ik weet niet hoe hij in belgië heet maar daar hebben ze ook zo iets gehad).Is dat niet de reden dat al die hoge piefen gedood zijn(guillotine) om liberte,vrijheid?

    Iedereen moet een eige keuze hebben.Anders staat ons ideaal op losse poten,dan zijn we toch niet meer 'beschaaft'?
    We horen vrij te zijn om 'Baas In Eigen Buik!' te zijn!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een 17jarige vriendin van mij is nou moeder van een dochtertje; 5maanden oud.
    Haar vriend zei: Ik blijf bij je!
    Later zei die vriend: Als je het weg laten halen vermoord ik je!
    En toen na de tijd voor een abortus, ongeveer 1,5maand ging hij ervandoor!:@
    Zij had het kind liever niet gehad, ze kan haar VMBO nog af gaan maken en de rest van haar leven werken.


    Ik vind dat het bij jonge, arme, zieke, verkrachte vrouwen moet kunnen. Vergeet niet dat als het niet goed gaat met de moeder er ook een grote kans is dat het slecht gaat met het kind!

    Eens en ook wel oneens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Misguided schreef:
    Oneens, alles wat groeit leeft !

    Mensen plegen tegenwoordig veel te snel abortis.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    mee eens


    live you're life

    Oneens, alleen als de vrouw een hele goeie reden heeft en dat moet dan wel een noodsituatie zijn. Als bijvoorbeeld de vrouw zelf zou kunnen sterven aan de bevalling of dat de baby zelf maar een laag procent overlevingskansen heeft. Verkrachting vind ik ook nog steeds een noodsituatie. Al de rest niet. Ook al heeft de vrouw een slecht leven, je kan de baby nog steeds voor adoptie aanstellen of draagmoeder worden voor iemand anders. Zomaar abortus plegen zonder geldige reden is gewoon weg moord van een levend wezen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 16:57 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right