• hooi weet iemand waar je een TH agenda 2008/2009 kan halen?(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja ik ga een keertje in de zomervakantie naar Duitsland, maar weet niet welke plaats. ik hoop dat ze daar een agenda hebben. ik heb vorige keer wel een soort map daar gekocht. maar ik ga dit keer naar ander plaatsje

    Ik hoorde dat je die bij de V&D kan halen.. daar hebben ze ook th- kaftpapier ^^


    WTF? welke V&D? Zeker NIET in Eindhoven! Ik heb nou rubt gloom kaftpapier, mwah sgijt plak wel THplaatjes op mijn boeken!

    echt waaar!!!!! omg ik hoop ook bij de V&D bij mij!! ik ga morgen ofzo wel Kijken!!

    In Duitsland hebben ze THagenda, vast ook wel in Parijs,..


    Sweet dreams will come true.

    Ik had vorig jaar een th agenda.
    maar die had ik van deutschrock.de (ofzoiets. x'D)

    alleen na een week stonden er al snorretjes op Bill's gezicht.
    kut kerols ook op mijn school!! :((


    AAP

    Kan je die bij de V&D halen?! Dan ga ik lekker alles in TH veranderen :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    bij ons nie :( hb al een paar keer gekeken bij de V&D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga morgen kijken.. Dan zie ik het wel, en als het neit zo is vervloek ik hun [A]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoop dat ze naar de TMF awards komen in Belgie...
    *Hoopt*
    (A)

    xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik hoorde dat je die bij de V&D kan halen.. daar hebben ze ook th- kaftpapier ^^

    Daar heb ik gekeken en het enige dat ik vond is de hitkrant agenda met TH op de voorkant. en kaftpapier was ook niet van hun. Heb 1 uur gezocht.

    Gewoon via Duitsland hé? die Deutschrock blabla site. Daar kom je wel op via de officiele site van TH [:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    WTF? welke V&D? Zeker NIET in Eindhoven! Ik heb nou rubt gloom kaftpapier, mwah sgijt plak wel THplaatjes op mijn boeken!


    Hier in Tilburg ook niet! Alleen Ruby Gloom en Victoria frances!.<33 Maar geen TH:|!
    Welke V&D is dat!?


    bla bla bla

    bij ons nie :( hb al een paar keer gekeken bij de V&D


    Bij mij ook niet hoor |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Hier in Tilburg ook niet! Alleen Ruby Gloom en Victoria frances!.<33 Maar geen TH:|!
    Welke V&D is dat!?

    Ja die fanstickers die in dat paketje stickers zit van dat stickerboekje. Die fanstickers plak ik op me agenda en kaftpapier (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    BOZZY! of BUZZY kweenie oe get sgrijft xD
    daar emme ze vanalles ^^

    waarschijnlijk in Duitsland en misschien ook in Frankijk !!

    x