• hooi weet iemand waar je een TH agenda 2008/2009 kan halen?(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik hoop dat ze naar de TMF awards komen in Belgie...
    *Hoopt*
    (A)

    xD


    Ik denk het niet; aangezien ze 13 juli hebben gezegt dat het het laatste concert is hier in Belgie voor 2008 (: Tmf awards is wel geen concert... Maarja; ik weet niet x'D


    Tanya is de beste.

    waarschijnlijk in Duitsland en misschien ook in Frankijk !!

    x

    OF HIER IN ALKMAAR
    bij de V&D daar hebben ze ook kaftpapier van TH


    don't Worry...Be gay.

    Je kan bij de site van Hema zo'n programma downloaden en dan kun je een agenda maken met eigen plaatjes:D het is niet duurder dan een gewone agenda ;)

    Kaftpapier van TH? x'D

    (...)

    Ik denk het niet; aangezien ze 13 juli hebben gezegt dat het het laatste concert is hier in Belgie voor 2008 (: Tmf awards is wel geen concert... Maarja; ik weet niet x'D

    ja,,,als ze gonomineert zijn zullen ze wedl moeten komen,é..
    anders ga ik ze zelf gaan halen xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb gwn een andere agende gekocht en ik pimp hem van binnen wel met allemaal TH plaatjes, anders word ik er toch mee gepest! Dan gaan ze me agenda dus afpakken enzo... -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja inderdaad. Bij de V&D hebben ze dat.
    Bij google Toffe Toys zoeken! Dat = een goedgekeurd account/website op marktplaats. Daar heb mijn moeder mijn agenda van vorig jaar en mijn dekbed vandaan! Ze zijn goedgekeurd en je kan ze laten reserveren! Heb ik gedaan! NATUURLIJK allemaal van TH!

    x


    -

    BIJ DE V&D?!
    Ik heb gvd die hele winkel uitgekamt en niets gevonden!! *is boos*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kaftpapier van TH? x'D

    ja kaftpapier x'D


    don't Worry...Be gay.

    BIJ DE V&D?!
    Ik heb gvd die hele winkel uitgekamt en niets gevonden!! *is boos*


    ik heb het ook niet kunnen vinden :(:(
    *isookboos*


    CяуρтιCαℓ

    (...)

    ik heb het ook niet kunnen vinden :(:(
    *isookboos*



    Misschien niet bij de V&D bij jullie in de buurt.
    Ik denk dat jullie moeten kijken bij V&D's zoals Rotterdam, Amsterdam enzo?
    Ja ik ben er nog niet geweest dus weet het niet..


    -

    Ik ga morgen kijken.x3


    ok

    Ik ga morgen naar Enschede en Hengelo vragen. En anders ga ik ze vervloeken!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je kan bij de site van Hema zo'n programma downloaden en dan kun je een agenda maken met eigen plaatjes:D het is niet duurder dan een gewone agenda ;)


    Hallooowww!! TH agenda maken met de plaatjes die jezelf wilt!!^^ Wtf doe je moeilijk om naar een winkel te gaan als je het vanachter je PC kan doen?! (ja sorry hoor maar niemand keek naar mijn reacties :S)

    Ik heb hm gkregen :O