• Ja, meisjes zijn ingewikkelt (sommige)

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><

    Nou, dat was het wel zo'n beetje dacht ik (A)
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?das een goeie, voor hun vriendjes of zo(want iets met kant ziet er veel leuker uit als een huidskleurig ding) of gewoon omdat ze zig er lekker bij voelen:P

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    omdat er bij de bikinilijn wel iets te scheren valt en bij je bh niet(of je moet al haar op je borst hebben:P)
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    omdat die het ook heeft:O,..gewoon omdat het leuk en gezelig is om te shoppen, en je kan nooit genoeg kleren9of schoenen) hebben:P
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    hahaxD,..maar ik dnek dat je wel gelijk hebt,..vooral als je als mijsje zijnde van natuure een groote boezen hebt, wil je tog ergens mee kunnen pronken, dus:P

    hopenlijk kan je wat met deze antwoorden:P

    Nounou, bedankt voor al jullie antwoorden.
    Ik zie wel dat er veel verschillende antwoorden zijn enzo =D wel grappig om te zien enzo.
    Als ik nog meer vragen heb over meisjes, Komt er nog een topic hoor (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet? Wie zegt dat iedereen dat dood? Die van mij zijn gewoon bruin&zwart ze x).
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha Omdat het er niet is ? x'). Of misschien is het er wel? Duno.
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje) Omdat nieuwe dingen kopen zeer verslavend is.
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? >< Voor aandacht?

    Rickjuh schreef:
    Nounou, bedankt voor al jullie antwoorden.
    Ik zie wel dat er veel verschillende antwoorden zijn enzo =D wel grappig om te zien enzo.
    Als ik nog meer vragen heb over meisjes, Komt er nog een topic hoor (A)

    Dit zijn nu interessante topics (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Nounou, bedankt voor al jullie antwoorden.
    Ik zie wel dat er veel verschillende antwoorden zijn enzo =D wel grappig om te zien enzo.
    Als ik nog meer vragen heb over meisjes, Komt er nog een topic hoor (A)
    wij willen meer topics van Rick met vragen over meisjes :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rickjuh schreef:
    Nounou, bedankt voor al jullie antwoorden.
    Ik zie wel dat er veel verschillende antwoorden zijn enzo =D wel grappig om te zien enzo.
    Als ik nog meer vragen heb over meisjes, Komt er nog een topic hoor (A)

    Jaahaaa wat zijn wij Meisjes interessant he :'D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 23:06 ]


    Get back motherfuckerz'

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dit zijn nu interessante topics (baby)


    Mooi (A) Het is wel leuk om de mening van dingen te vragen aan veel verschillende meisjes enzo ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dit zijn nu interessante topics (baby)
    Inderdaad! :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet? Uhm... Omdat als ze mooi zijn en ze lekker zitten , dat je het dan gewoon meeneemt ? Een neutrale of fleurige kleur maakt niet uit , als ze maar goed zitten

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Omdat dat gewoon niet bestaat ?-Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)Gewoon ,, het is leuk om iets nieuws te hebben en dan zijn we weer blij -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Omdat ze gewoon goed zitten

    - Omdat het leuk is om in je kast te hebben? denk ik
    - Geen schaamhaar bij je BH
    - Omdat er genoeg andere leuken dingen zijn die je nog niet hebt (zo wil ik nog genoeg boeken terwijl er een nieuwe stapel naast mn bed ligt)
    - Omdat sommige meiden weinig tiet hebben en omdat ik het niet weet:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1 ehm :X omdat ze zijn leuk zijn ofz.. xD
    2 ehm omdat bikinilijn voor onder is?? xD en een BH draag je boven :X
    3 ehm geen idee, ik koop alleen dingen als het nodig is of het is echt heeeeel leuk :P
    4 nou van mij maat hebben ze amper zonder push up,, ik kan er wel bij sommige uithalen :X


    Nvt

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?

    Simpelweg omdat die er toch leuk uitzien. En de meiden vinden dat gewoon leuker. ^^

    - Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha

    Goeie vraag. :Y) - Omdat er daar schaamhaar zit wat dus weggehaald kan worden; de bikinilijn kan ook geharst worden, etc. BH-lijn, daar groeit geen haar. Dus ja.

    - Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)

    Omdat meiden geen genoeg kunnen krijgen van shoppen. ^^

    - Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><

    Het kan gewoon vet lekker zitten.


    -

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?Omdat dat gewoon leuk is x'D

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Hahauuuh..x'D
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)Shoppen is nou eenmaal leuk, daar kan je nooit genoeg van krijgen :Y)
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? geen idee (A)

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Omdat ik dat gewoon mooier vind voor mezelf x'D-Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    Ik denk dat een bikinilijn valt te ontharen en Bh lijn niet ? x'D
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Omdat shoppen geniaal is.
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Ik draag ze niet, maar ik denk dat meisjes ze dragen zodat het lijkt alsof ze meer hebben? :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 23:15 ]


    -