• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    IK HAAT DIE BASS SULTAN!!!!
    GRRRR...ik ga ze nog vermoorden!!!!!

    Yeeh, we Zijn al Met 2 :D
    Ik HAAt hem ook Hij is echt Laag bij de grond!


    Nu doen jullie eigenlijk hetzelfde als hij :S hij haat TH en wil ze dood, en jullie haten hem en willen hem dood :S:S:S
    Ik bedoel: Wie zit hier nou fout?


    wij haten hem omdat hij TH haat, dus als hij TH niet had beledigd dan ging ik helemaal geen problemen hebben met die gast

    'n beetje op toho's succes meeliften door van de haters te profiteren
    zwak zwak zwak.

    Ik vind het ook suuuuuuuper erg !! Maar je moet ze geen aandacht besteden !! Dat zijn ze niet waar !!

    ^^ Doraa <33

    En hij doet me aan hitler denken, die wilde toch ook het 'verkeerde' ras uitmoorden

    idd die gedachte schoot ook door mijn hoofd..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg Zo e LOmpe Loser !!!!!!!


    You're the house my heart searched for so long

    kzouw tegen hem zegge !!
    KEEP TRYING U TEKST RIJMT NI EN TREKT OP GEEN KLOTE xD

    da zijn jaloerse mensen dikke teringzooi

    beter dan Tokio Hotel kan niemand worden e! xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Jaah ik ken dat liedj..
    MEnsen zoals hem hebben geen leven...
    Als ze TH haten, waarom besteden ze er dan tijd aan??
    Gewoon pure jaloezie maat...


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Jaah ik ken dat liedj..
    MEnsen zoals hem hebben geen leven...
    Als ze TH haten, waarom besteden ze er dan tijd aan??
    Gewoon pure jaloezie maat...

    Idd.

    Maar kijk; Wij haten THhaters dus moeten wij ook geen tijd aan hun besteden (A)


    Sweet dreams will come true.

    Ach , laat die rapper maar doen...
    Weet je wat er mee is ?
    Al die duitse zangers die een liedje over tokio hotel
    ( negatief )maken zijn wss jaloers omdat zij niet zoveel aandacht krijgen en niet zoveel fans hebben...


    Het helemaal mee eens... die gast is gwn zielig... en zo geven we hem alleen maar aandacht


    I am an idiot, I move.

    Die vent is gwn zielig -_-" Niet meer woorden aan te verspillen!
    Het liedje klinkt niet eens goed -_-"


    Bellice

    GVD vloek vloek
    wat een asshole
    hoe kun je dat zingen
    dieje gozer kent me niet eens en wil me al dood hebben puur alleen omdat ik fan ben van th
    die th-haat gaat egt veel te ver man!

    ja ik ken het lied die gast is gewoon super triest!


    There is no harm, in being yourself.. &#9835;

    OMG xD Dat jullie er nog zoveel aandacht aan besteden ook xD Dat is juist zijn bedoeling... Maarja, die tekst is niet zo aardig, dat weet ik... Laat hem gewoon met rust, dan vind hij het ook niet leuk

    hoezo overdrijven