• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    jaa dat numme ken ik dat is toch ook echt ziek maar hijss apsolut niet beroemd ja alleen in DE maar ik hb hem nooit echt gehoord op awards of zo of well majja hijs is zeker vet jaloers


    ...

    Ik vind het gewoon belachelijk dat die Bass Sultan een haatliedje heeft gemaakt over Th,, Hij heeft zelf nooit succes gehad en met dit liedje wil hij dat probere fzo :| Ik vind het echt laag ! I hate him !


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    Jezus. Dat lied is echt bullshit.
    :S Waarom kunnen mensen elkaars smaak niet gewoon accepteren?! Ik bedoel als mensen Tokio Hotel leuk vinden, dan kan dat toch! Als Tokio Hotel ons gelukkig maakt - wat is daar dan mis mee? Misgunt hij dan andere mensen gelukkig te zijn? Dat is onzin!
    En ik bedoel, hij hoeft niet naar TH te luisteren, dus wat is zn freakin' probleem? Mensen moeten echt meer respect voor elkaar gaan hebben. Waarom altijd afkraken wat een ander leuk vind? Laat anderen gewoon in hun waarde! Laat anderen gewoon leuk vinden wat ze zelf leuk vinden O_O


    Mew <3

    Aan de ene kant± die gozer gaat te ver, hij mag ze dan haten, maar als je dan dit soort liedjes maakt, verziekt hij zijn leven, zijn reputatie en alles.
    Veel TH/haters zullen hem als voorbeeld zien, maar nòg meer mensen zullen hem als klootzak zien, een vijand.
    Aan de andere kant: Het is oud, laat het maar mooi in het verleden liggen. Het is gebeurt, niks aan te doen. Het is vuil wat hij deed, maar vrijheid van meningsuiting toch? alleen vind ik persoonlijk dat je dat vèèl beschaafder kan doen.
    TH-ROCK-ON
    .x


    In your Shadow i can Shine

    o dus ik moet dood??

    hij heeft het over mensen van die ras
    ik ben geen TH fan maar ik adore hen wel!!

    en dus vind hij dat rock slegt is ofzo??
    moet mijn bf dood??
    die is wel fan..

    Oke en dat is uitgbracht??
    DAt is VERBODEN hoor!! dat is namelijk bedreiging!!

    en dat is verboden!!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Klootzak... Ik haat die gozer!!! GRRRR!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jezus. Dat lied is echt bullshit.
    :S Waarom kunnen mensen elkaars smaak niet gewoon accepteren?! Ik bedoel als mensen Tokio Hotel leuk vinden, dan kan dat toch! Als Tokio Hotel ons gelukkig maakt - wat is daar dan mis mee? Misgunt hij dan andere mensen gelukkig te zijn? Dat is onzin!
    En ik bedoel, hij hoeft niet naar TH te luisteren, dus wat is zn freakin' probleem? Mensen moeten echt meer respect voor elkaar gaan hebben. Waarom altijd afkraken wat een ander leuk vind? Laat anderen gewoon in hun waarde! Laat anderen gewoon leuk vinden wat ze zelf leuk vinden O_O


    bij mij op sgool zeggen ze altijd dat ik naar de verkeerde muziek luister..
    namelijk: LP - BFMV - Greenday - killerpilze

    hard/punk/alternatieve/ rock!!

    zei zeggen het nog vvor de grap maar er zij egt mense die als ik luister ,, aan mij vragen : vind je dat nou mooi??

    dan denk ik altijd: ja!! en wat maakt dat uit??
    en dan vinden ze het maar lawaai..

    iedereen ziet rock maar als apart..
    dat HAAT ik so hea


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik vind het liedje best grappig.
    nu denken jullie, wtf is dat voor fan?
    maar ik ga niet zegge; IK GA HEM VERMOORDEN.
    et is kansloos, want je doet het toch niet. ga je voor zó iemand in de bajes zitten?
    denk het niet hea.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    haat aan hem!

    Lolzz...........

    Beter! BETER!

    Ik ga van dat liedje houden (H)


    It's posted by NadiridaN xD

    Dat liedje is oud.. xD
    En wat mij betreft komt Bass Sultan Hengtz gewoon aandacht te kort..


    Tom and Georg could write a bad romance.