• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti is vandalisme, geen kunst.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat vind ik ervan afhangen waar het is gemaakt, en hoe. Als het op een legale plek is en mooi is gedaan, dan vind ik het geen vandalisme. Maar als het op een illegale plek is, dan vind ik het wel vandalisme.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Soms wel, soms niet.


    A. ikmisje.

    Oneens als het mooi gedaan is zoals in Mechelen eens een keer dat was echt supermooi dan vind ik da wel kunst ma anders niet

    ja en nee, nee, het kan echt super mooi zijn en iemand kan zich helemaal uileven,ja want het is vaak op iemand anders gebouwen en dan is het vandalisme,maar ja ik vind het wel hip


    Fantasie RULES, i RULE fantasie

    NocteObscura schreef:
    Het principe dat mensen het op plekken gaan bewerken waar dingen staan die niet gebruikt worden, vind ik geen vandalisme.
    En als het dan nog mooi is, kan je het zeker kunst noemen.
    Daarbij vind ik ook dat mensen snel een oordeel over graffiti hebben terwijl ze niet naar de kunst van hetgeen zelf kijken.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    beide.

    Ligt eraan hoe het eruit ziet. Is het echt een hele tekeningachtigiets dan is het mooi, is het maar 1naam fozo is het vandalisme


    Stop holding me under and let me breathe.

    oneens.
    ik volg kust, en graffiti is duidelijk een vorm van kunst,
    maar het is niet altijd netjes gedaan of toepasselijk, op de juiste plek kan het mooi zijn, zolang het geen kriebel werk is van iemand die 'stoer' wil zijn.
    wij hebben zelfs elk jaar een graffiti project waar we een afbeelding of tekst in graffiti verwerken.

    maar uiteindelijk heeft ieder zijn eigen mening


    Karma is a bitch!

    Zo'n handtekeningetje vind ik sneu. Maar een grote piece of tag vind ik wel stoer. En ik vind dat ze meer van die hallen neer moeten zetten als ze willen dat er niet gespoten wordt op snelwegen enzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het kan wel kunst zijn, en sommige grafitti werken vind ik echt mooi. Maar het moet wel op een plek zijn waar niemand er last van heeft, zoals onder een brug. En niet op ramen van treinen enzo, dat kan echt niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, Kunst is een erg breed begrip. Iedereen heeft een ander beeld van wat kunst is en wat niet. Persoonlijk vind ik graffiti mooi, en beschouw ik het als kunst. Andere zullen het lelijk vinden, en dus vandalisme.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oô echt niet. Alhoewel, ligt er aan hoe het gedaan is. Als het bijvoorbeeld op treinen/huizen etc gedaan is wel, anders niet.

    Ik vind het kunst:9~

    ligt eraan,
    ik vind het opzich altijd heel opfleurend en mooi, maar het moet natuurlijk wel legaal gaan én niet van die soort van signatures want dat is gewoon lelijk. wat heeft het voor zin om met je graffiti een 'handtekening' op een raam te zetten? zodat de bezitter heel veel moeite kan doen om het eraf te krijgen? dát gedeelte vind ik weer wél vandalisme.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    helemaal oneens!
    sommige kunnen héél mooi zijn!


    ~Lucky Cat~

    Oneens .


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.