• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti is vandalisme, geen kunst.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    hangt ervan af waar.
    Persoonlijk vind ik graffiti mooi en als het op een muur is waar het is toegestaan vind ik het goed. Maar als mensen dat doen op plekken waar het niet mag ben ik er tegen.


    One Day you'll remember me...

    Je hebt Graffitikunst, en vandalisme. Je herkent het verschil snel hoor. Ik wil dat graffiti kunst word.


    Art is never finished, just forgotten.

    KirstenSnaps schreef:
    Ligt eraan hoe het gedaan is, waarom het gedaan is én waar het gedaan is. En of het op een legale plaats gespoten en getekend is, want die zijn er ook, legale graffitiborden/muren. En of iets kunst is, dat kan denk ik enkel ieder persoon voor zich beantwoorden.

    Natuurlijk voldoet het woord 'kunst' aan bepaalde richtlijnen als je aan de kunstacademie zou deelnemen. Maar buiten dat gezever en die strenge lijnen zou ik zeggen. Ieder vind en zoekt zijn eigen kunst, alles wat die persoon zelf mooi vind, behoort ook tot kunst.


    Only losers can act the way you do

    hangt er van af waar!Als het op zo'n speciaal is berijp is het wel of op je eigen terras muur ofzo(heb ik zelf gedaan :P)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Graffiti is kunst.
    maar ze moeten het natuurlijk niet op alles gaan spuiten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het ligt er aan,
    als het langs de snel weg gebeurt vind ik het vandalisme,
    maar als het op specaile plekken word gedaan waar het mag, zoals op die rolluiken van een winkel en speciale muren er voor.. vind ik het wel kunst ja..,
    het kan best mooi zijn ja


    "All what important is, is just keep breathing"

    Oneens.
    Ik vind graffiti gewoon prachtig, dus geen vandalisme (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    oneens,
    de meeste graffitie vind ikwel kunst


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    BlackxRoses schreef:

    Oneens,
    Ik vind graffiti mooier als een schilderij van Van Gogh of van Rembrandt van Rijn. Graffiti kan ook kunst zijn, vind ik. Er zijn ook veel mooie werken bij. Dus Oneens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens
    Ik vind het alijd leuk om naar de graffiti te kijken. Soms vind ik het zelfs mooier dan een of ander beroemd schilderij ofzo. Oké, sommige graffiti is misschien niet echt maar, maar in feite vind ik het wel kunst (je moet het maar kunnen)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Oneens, maar het kan natuurlijk ook lelijk zijn (A)


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Hangt ervan af waar en hoe het is gedaan er zijn heel mooie werken bij maar niet op mensen hun huizen ofzo


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ligt eraan waar en hoe het eruit ziet.
    Als het bijvoorbeeld op een plaats is, waar het eigenlijk niet mag, is het vandalisme. Maar als het op zo'n muur is, waar dat mag, dan niet. Maar ik vind ook dat het wel 'normaal' uit mag zien. Als het iets is waar je denkt :"waauw" ofzo, ja dan hoort het zeker bij kunst, maar soms zijn het van die dingen en dan denk ik, [persoonlijk],: "dat had toch niet gehoeven." ofzo..
    [/mening]

    Esemesje schreef:
    ligt eraan hoe het is gedaan.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    het hangt er vanaf, als het gedaan is waar het niet mag vind ik dat het vandalisme is, maar op de plekken waar het mag is het eigenlijk heel cool!

    x me