• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti is vandalisme, geen kunst.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    lovemyhorse schreef:
    het hangt er vanaf, als het gedaan is waar het niet mag vind ik dat het vandalisme is, maar op de plekken waar het mag is het eigenlijk heel cool!


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    ItGirl schreef:
    Je hebt Graffitikunst, en vandalisme. Je herkent het verschil snel hoor. Ik wil dat graffiti kunst word.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    graffiti is zeker kunst..
    maar ook vandalisme op bepaalde plekken..


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    licht er aan als het mooie is dan is het kunst maar als het zo'n waardeloze krabbel is dan vind ik het vandalisme


    I'm your biggest night mare

    Het is wel kunst.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Oneens
    Maar het moet wel mooi gedaan ziijn


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    ligt eraan als ze alleen hun naam zetten zonder alteveel kleur enzo wel maar als ze echt dingen mooi maken dan kan het heel mooi zijn er zijn niets voor niks mensen die schilderen van grafitti maken en die verkopen (mijn zuster maakt ze wel)


    Het komt wel goed schatje <3

    Het is eigenlijk illigale kunst!:P Het is zeker heel mooi en cool omdat iedereen het kan zien, omdat het op straat is. Maar dat betekent ook dat sommige dingen vernielt en beklad worden met graffiti. Bushokjes zitten vaak onder en je ziet scheldwoorden en discrimerende zinnen op muren!

    Het is eigenlijk illigale kunst!:P Het is zeker heel mooi en cool omdat iedereen het kan zien, omdat het op straat is. Maar dat betekent ook dat sommige dingen vernielt en beklad worden met graffiti. Bushokjes zitten vaak onder en je ziet scheldwoorden en discrimerende zinnen op muren!

    Als het zo van die domme krabbeltjes zijn wel, ja.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:38 ]


    VIP - Very Important Penguin

    oneens


    live you're life

    Oneens.
    Maar dan moet je wel rekening houden met de plaats waar je het doet. Bv. niet op iemands huis ofzo, dan is het wel vandalisme. Maar op plekken waar het mag, is het pure kunst.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    het kan alleen vandalisme zijn wanneer je het
    op een obevoegde plek doet.Maar eigenlijk kan
    het ook kunst zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hangt er van af waar. Op treinen en op plaatsen waar het helemaal niet mag is het storend want ik kijk vanuit het raam van de trein graag naar buiten (nerd)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.