• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti is vandalisme, geen kunst.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, maar sommige zijn wel héel lelijk.
    Net zoals sommige schilderijen; wat dan opeens wel kunst is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BlackxRoses schreef:

    Oneens,
    Ik vind graffiti mooier als een schilderij van Van Gogh of van Rembrandt van Rijn. Graffiti kan ook kunst zijn, vind ik. Er zijn ook veel mooie werken bij. Dus Oneens.


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Oneens!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ligt er aan waar je het doet en of je toestemming van de gemeente hebt.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    oneens

    BlackxRoses schreef:

    Oneens,
    Ik vind graffiti mooier als een schilderij van Van Gogh of van Rembrandt van Rijn. Graffiti kan ook kunst zijn, vind ik. Er zijn ook veel mooie werken bij. Dus Oneens.


    When you can live forever, what do you live for?

    BlackxRoses schreef:

    Oneens,
    Ik vind graffiti mooier als een schilderij van Van Gogh of van Rembrandt van Rijn. Graffiti kan ook kunst zijn, vind ik. Er zijn ook veel mooie werken bij. Dus Oneens.


    None but ourselves can free our minds.

    Hangt ervan af. Een krabbelige tekst met 'België barst.' ga ik geen kunst noemen.
    Maar andere grafitti vind ik wel kunstig (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ;igt eraan wat het voor stelt, sommige is heel ,mooi en andere dan weer niet


    A woman's best make up is her smile

    ligt eraan.
    als je allemaal dingen onder gaat spuiten is het geen kunst, maar echt mooie dingen met letters in 3D enzo wel.
    x.<3.


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Oneens (:
    Graffiti kan ook kunst zijn,
    en deze stelling zegt dat het altijd vandalisme is, niet altijd =]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 15:22 ]


    wth.

    Oneens. Er zijn een hoop gevallen waarbij ik het wel eens mee kan zijn in het geval van verloedering van een wijk bijvoorbeeld.

    Maar ik ken genoeg kunstenaren die alleen op aangegeven plekken of op doek graffiti gebruiken en daarmee prachtige dingen creeëren!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eens, kom op je spuit het op muren die daar meestal niet voor zijn gemaakt. het kan mooi zijn ja, en daarmee ook een soort van kunst. maar het is en blijft vandalisme


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -eens als men dus niet veel moeite er aan doet om het mooi te maken.

    -oneens als iemand er kei veel mooite voor doet om het mooi te maken...

    oké het is illegaal ma da wil in 2de geval dus totaal niet zeggen dat het geen kunst is...

    ik vind het kunst:X


    stay Nyappy