• Heej guys :)
    Ik wil eerst en vooral zeggen, dat ik niemand veroordeel, of dat ik iedereen over dezelfde kam scheer. Dat is niet zo.
    Hier komt mijn mening
    Toen de CD van Tokio Hotel, Scream en Zimmer 483 uitkwamen, was iedereen nog een superfan. Heel fijn, en zo. Dan, na ongeveer een half jaar niks van Tokio Hotel gehoord te hebben, buiten een paar geruchten, begonnen er veel fans af te haken. Op den duur waren er mensen die zeiden : Ik ben geen fan meer, ToHo laat ons in de steek. En nu Humanoid in de rekken ligt, is opeens iedereen terug fan. Van mij mogen jullie. Maar nu vraag ik mij af; de personen die hebben gezegt, ik ben geen fan meer, meenden ze dat ook echt? Of was het alleen maar, omdat iedereen afhaakte?
    Nog eens : dit is een mening, voel je niet aangevallen. Dit is algemeen. Zoals in de titel staat : Don't shoot the pianist.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben geen fan meer, een jaar ofzo al niet meer. En ik ben het ook niet terug geworden.
    Maar gelijk heb je.

    Ik ben altijd al fan geweest, omdat je plots minder hoort van je 'favo' band, wil toch nog niet zeggen dat je opeens hun muziek slecht moet gaan vinden.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het echt vervelend. Het was alsof er hier een hype was, zoveel mogelijk mensen die geen fan meer waren xp

    Dat is de kunst van lang wegblijven. Kijk, het zit zo. Je hebt vre-se-lijk lang gewacht en werd gek van het wachten! Dus je besloot maar om geen fan meer te zijn. Stiekem, echter, bleef je hun muziek wel leuk vinden. En toen.. het nieuwe album.. ooh de verleiding, niet te weerstaan! En ja hoor, daar gaat je zakgeld. Roetssssssj, al je geld op. Die hoge piefen weten heus wel hoe dat werkt in die tienerhersentjes, en ik moet zeggen, slimme set, heel slim..


    Life is hard and then we die

    IK meende/meen het want als ik nu naar se luister vind ik ze niet goed,zelfs de oude liedjes vind ik niks meer.Ik ben ze,denk ik,ontgroeit


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik was superfan. Sinds anderhalf jaar ongeveer niet meer. Ik vond het helemaal niets meer. Nu ligt hun nieuwe cd in de winkel, en ik heb wat liedjes opgezocht. Maar ik vind het helemaal niet goed, eerder super bagger. Dus nog steeds geen fan meer. Maar ik kan me voorstellen dat andere wel weer fan worden. Ik ben het eens met wat PUKKELxDING zegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JustFamous schreef:
    Ik ben altijd al fan geweest, omdat je plots minder hoort van je 'favo' band, wil toch nog niet zeggen dat je opeens hun muziek slecht moet gaan vinden.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het echt vervelend. Het was alsof er hier een hype was, zoveel mogelijk mensen die geen fan meer waren xp


    Never run out of reasons to smile...

    Is dat geen film?Don't shoot the pianist
    Of zo iets


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Is dat geen film?Don't shoot the pianist
    Of zo iets

    Dat wordt vaak gezegt, als je wil zeggen, dat je het iemand (in dit gevl mij) niet mag kwalijk nemen. Het kan zijn dat er ook een film van is.. In ieder geval wel een Kiekeboe album ; Schiet niet op de pianist


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Dat wordt vaak gezegt, als je wil zeggen, dat je het iemand (in dit gevl mij) niet mag kwalijk nemen. Het kan zijn dat er ook een film van is.. In ieder geval wel een Kiekeboe album ; Schiet niet op de pianist

    Weet ik maar volgens mij is dat ook een film of iets dat daar op lijkt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat je ergens wel gelijk hebt. Ligt ook een beetje aan Tokio Hotel zelf. Ze hebben wel lang gewacht met hun nieuwe album, en dan is het logisch dat sommige fans het wachten wat beu zijn. Ik was het wàchten ook beu, maar fan ben ik altijd gebleven. Alleen was het met periodes minder, dan weer meer. Maar ik heb het album Humanoid en al hun andere albums en wat mij betreft blijf ik fan.

    Zoals ik altijd al zei, ik ben geen standaard gillende fan en noem me daarom ook niet graag zo. Ik ben ook niet in love met een bandlid, en dus volgens sommige geen 'echte' fan.

    Maar ik ga wel naar concerten u.s.w. dus bepaal zelf maar of ik dan fan ben of niet xD Ik ben het afgelopen jaar ook gewoon door blijven schrijfen aan FF's etc.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:09 ]

    Kijk ik was in het begin niet echt 'superfan' ofzo. Oké ik wist de standaarddingetjes, luisterde muziek, schreef(en schrijf nu nog steeds trouwens,) verhaaltjes over ze. Toen ze zo lang niks van zich lieten horen, werd ik steeds minder en minder fan. Ik vindt mezelf nu niet echt meer een fan. Ik schrijf alleen nog maar over ze. Meer niet. Toen ik hun nieuwe nummers ook horen vond ik ze niet echt denderend. Toch niet zoals vroeger. Ik vind de muziek niet echt meer zo mooi & speciaal als hij eerst voor me was. Daarom ben ik geen fan meer. En dat veranderd nu ook niet omdat er nu plots een nieuw album is.

    xX FrozenBiatch


    .

    Ik was wel fan, maar nu niet meer. Heb Humanoid dan ook niet gekocht, en ga niet naar het concert.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik was ooit fan. Ik ben nooit een gillende fan geweest ofzo, gewoon een stille fan :'D Nu ben ik geen fan meer. Na een tijd begon ik ze niet meer goed te vinden en hun nieuwe stijl van muziek vind ik een echte not, dus ik meen het.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 21:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik was vroeger fan, maar dan ben ik ook afgehaakt. En nu ga ik niet plots weer fan worden. Het is over bij mij.


    Happiness hit her like a train on a track