• Heej guys :)
    Ik wil eerst en vooral zeggen, dat ik niemand veroordeel, of dat ik iedereen over dezelfde kam scheer. Dat is niet zo.
    Hier komt mijn mening
    Toen de CD van Tokio Hotel, Scream en Zimmer 483 uitkwamen, was iedereen nog een superfan. Heel fijn, en zo. Dan, na ongeveer een half jaar niks van Tokio Hotel gehoord te hebben, buiten een paar geruchten, begonnen er veel fans af te haken. Op den duur waren er mensen die zeiden : Ik ben geen fan meer, ToHo laat ons in de steek. En nu Humanoid in de rekken ligt, is opeens iedereen terug fan. Van mij mogen jullie. Maar nu vraag ik mij af; de personen die hebben gezegt, ik ben geen fan meer, meenden ze dat ook echt? Of was het alleen maar, omdat iedereen afhaakte?
    Nog eens : dit is een mening, voel je niet aangevallen. Dit is algemeen. Zoals in de titel staat : Don't shoot the pianist.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik ben fan gebleven en ben er trots op :D

    Ik ben nog steeds fan, en heb dus nooit afgehaakt.
    Het is niet omdat ze even uit de media (proberen) te verdwijnen dat je meteen moet afhaken.. vind ik xp.
    dus ik deel mijn mening met jou.

    Ik ben nooit fan geweest (cat)
    okay, daar had je niks aan


    There are several things that I have been doing wrong.

    Whaha, plots is iedereen ineens fan gebleven, of degene die wel fan waren, toen niet meer en nu wel weer reageren gewoon niet meer.
    Ik ben nog wel fan, altijd al geweest. Niet zo'n hyperactieve, die tijd is een beetje voorbij.


    Your make-up is terrible

    JustFamous schreef:
    Ik ben altijd al fan geweest, omdat je plots minder hoort van je 'favo' band, wil toch nog niet zeggen dat je opeens hun muziek slecht moet gaan vinden.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het echt vervelend. Het was alsof er hier een hype was, zoveel mogelijk mensen die geen fan meer waren xp

    Het is niet zo dat iedereen die geen fan meer is omdat ze niet meer in de media kwamen of geen cd ofzo uitbrachten.Sommigen vinden ze echt niet meer goed.

    Ik vind zo nu niet meer goed en daar ben ik acher gekomen omdat ik naar andere ben gaan luisteren toen ze een brack hadden.Je kan niet iedereen over een kam schreren(dat overleeft de kam niet)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben wel fan gebleven eigenlijk.. =3
    maar ik vind wel dat je gelijk hebt. =x

    Unhearted schreef:
    Ik ben geen fan meer, een jaar ofzo al niet meer. En ik ben het ook niet terug geworden.
    Maar gelijk heb je.


    Ben ik het mee eens und ik heb het zelfde. Ik vind de muziek niet meer zo geweldig meer en ja, dat er zo lang niets meer kwam speelt natuurlijk ook een rol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    BlackxRoses schreef:
    Kijk ik was in het begin niet echt 'superfan' ofzo. Oké ik wist de standaarddingetjes, luisterde muziek, schreef(en schrijf nu nog steeds trouwens,) verhaaltjes over ze. Toen ze zo lang niks van zich lieten horen, werd ik steeds minder en minder fan. Ik vindt mezelf nu niet echt meer een fan. Ik schrijf alleen nog maar over ze. Meer niet. Toen ik hun nieuwe nummers ook horen vond ik ze niet echt denderend. Toch niet zoals vroeger. Ik vind de muziek niet echt meer zo mooi & speciaal als hij eerst voor me was. Daarom ben ik geen fan meer. En dat veranderd nu ook niet omdat er nu plots een nieuw album is.

    xX FrozenBiatch


    Over is Over, ik haat ze nu niet ofzo. Maar ik ben gewoon geen fan meer.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ja , het valt me op dat er vele th-story's terug opduiken

    kinda irritating actualy >.<


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    ja , het valt me op dat er vele th-story's terug opduiken

    kinda irritating actualy >.<


    Dat kan ook zijn omdat de TH-filter verwijderd is;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En nog is het prachtig om te zien, wanneer mensen hier echt de kans krijgen eerlijk te zijn, ze nog uit hun nek lullen :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    En nog is het prachtig om te zien, wanneer mensen hier echt de kans krijgen eerlijk te zijn, ze nog uit hun nek lullen :'DD.

    Hoe bedoel je uit hun nek lullen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je uit hun nek lullen?
    Mensen die de boel bij elkaar kletsen aka liegen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Mensen die de boel bij elkaar kletsen aka liegen.

    Dan lich dat aan mij wand ik zie niet wat je bedoelt.Ik snap het maar zie het niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben, vind ik, altijd fan gebleven. Natuurlijk had ik eerst de 'omg-Tokio-Hotel-is-zo-geilperiode', maar dat heeft bijna idereen gehad, volgens mij. Anyway, ik zit nu in m'n rustige periode. En dat gaat, volgens mij, ook niet veranderen. (:

    En ik vind dat ik nu niet uit m'n nek aan het lullen ben. (cat)