• Heej guys :)
    Ik wil eerst en vooral zeggen, dat ik niemand veroordeel, of dat ik iedereen over dezelfde kam scheer. Dat is niet zo.
    Hier komt mijn mening
    Toen de CD van Tokio Hotel, Scream en Zimmer 483 uitkwamen, was iedereen nog een superfan. Heel fijn, en zo. Dan, na ongeveer een half jaar niks van Tokio Hotel gehoord te hebben, buiten een paar geruchten, begonnen er veel fans af te haken. Op den duur waren er mensen die zeiden : Ik ben geen fan meer, ToHo laat ons in de steek. En nu Humanoid in de rekken ligt, is opeens iedereen terug fan. Van mij mogen jullie. Maar nu vraag ik mij af; de personen die hebben gezegt, ik ben geen fan meer, meenden ze dat ook echt? Of was het alleen maar, omdat iedereen afhaakte?
    Nog eens : dit is een mening, voel je niet aangevallen. Dit is algemeen. Zoals in de titel staat : Don't shoot the pianist.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Prodigy schreef:
    Ik ben, vind ik, altijd fan gebleven. Natuurlijk had ik eerst de 'omg-Tokio-Hotel-is-zo-geilperiode', maar dat heeft bijna idereen gehad, volgens mij. Anyway, ik zit nu in m'n rustige periode. En dat gaat, volgens mij, ook niet veranderen. (:

    En ik vind dat ik nu niet uit m'n nek aan het lullen ben. (cat)
    Hahah zo zo vind jij dat :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    ik was fan van Th, nu niet meer, ik vind hun nieuwe muziek echt bagger geworden. Ik vind het echt niks. Ik vind hun oude muziek nog wel mooi, maar ik vind niet dat ik mezelf nog fan kan noemen als ik de helft van de muziek goed vind.

    maar ik ben het echt met je eens, zo is het echt gegaan, maar zo gaat het met meerdere bands. Bijv. Michael Jackson is een supergoed voorbeeld, en Britney Spears enzo. ;]


    It's not the same without you.

    JustFamous schreef:
    Ik ben altijd al fan geweest, omdat je plots minder hoort van je 'favo' band, wil toch nog niet zeggen dat je opeens hun muziek slecht moet gaan vinden.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het echt vervelend. Het was alsof er hier een hype was, zoveel mogelijk mensen die geen fan meer waren xp

    Dat heb ik vorig jaar al voorspeld, dat bijna iedereen terug fan zou worden en ik heb weer eens gelijk. En ik ben al die tijd gewoon fan gebleven, ik wist gewoon zeker dat ze met een goed album zouden komen.

    (dance)


    -

    Als je die band minder gaat horen dan [/aangezien ze geen nieuwe nummer maakten], dan ga je toch sowieso stilletjes een beetje minder fan zijn ? En op den duur ga je gewoon geen fan meer zijn, maar als hun nieuwe CD er dan is, ga je hem leuk vinden, ofzo? dunno.


    None but ourselves can free our minds.

    nope ik ben nooit gestopt met fan wezen, natuurlijk heb ik een periode gehad waarin ik er minder mee bezig ben geweest maar dat was niet omdat ToHo wat minder actief was maar simpel weg gewoon omdat ik ook andere bands leuk begon te vinden..


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ben eigenlijk in de tijd dat het album op zich liet wachten minder naar ze gaan luisteren, maar op de een of andere manier had ik begin van dit jaar opeens een ingeving; ik ging weer naar Zimmer 483 luisteren, maar vooral naar Schrei.
    Het wel zo dat ik vroeger helemaal obsessed was, maar ik heb onder ogen gezien wat de realiteit is.
    Natuurlijk ben ik gek op de jongens, maar de muziek blijft het beste.
    Sommigen hebben die tijd met het obsessed-gedeelte gehad, sommigen niet.
    Ik ben er overheen.
    Maar echt afgehaakt, nee dat niet. Ik heb soms wel gezegd dat ik sommige acties van hen dom vond, maar daarbij hing ik niet gelijk af.


    -

    Ik was vroeger fan, maar nu niet meer. Dat komt omdat hun nieuwe album niet meer zo goed vind, vind ik. Ik vond de vorige albums veel beter.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Maar zelf, ik ben fan van Deep Purple en hun maken ook geen nieuwe muziek meer. En toch ben ik fan. Dus je kan heus wel fan zijn van een artiest, ookal maken ze geen muziek meer.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik ben nu inderdaad ook uit mijn obsessie-periode. :'D Aan het begin dacht ik van "Dit is weer de zoveelste band waar ik 'fan' van ben". Maar dat gevoel heb ik nu - twee en een half jaar later - helemaal niet meer xd. Ik zal gewoon fan blijven, hoe dan ook, zelfs als ze 3 jaar niks van zich laten horen bijvoorbeeld. En tegenwoordig geniet ik nog steeds van hun [nieuwe én oude] muziek. :Y) So.

    JustFamous schreef:
    Ik ben altijd al fan geweest, omdat je plots minder hoort van je 'favo' band, wil toch nog niet zeggen dat je opeens hun muziek slecht moet gaan vinden.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het echt vervelend. Het was alsof er hier een hype was, zoveel mogelijk mensen die geen fan meer waren xp

    Mee eens _O_

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 21:00 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ZoeZealous schreef:
    Maar zelf, ik ben fan van Deep Purple en hun maken ook geen nieuwe muziek meer. En toch ben ik fan. Dus je kan heus wel fan zijn van een artiest, ookal maken ze geen muziek meer.

    Ik heb ook helemaal niet willen zeggen, dat je geen fan kan zijn, van een groep, of artiest die geen muziek meer maken/maakt. :) Ik ben zelf ook een soort van fan van de Beatles. Die maken ook geen muziek meer ..
    Het ging gewoon, over, dat nu TH een nieuw album uit heeft, een hoop niet-fans, opeens weer wel-fans zijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    was fan , ben fan , zal fan blijven ...
    mij hebben ze niet afgeschrikt met zo lang weg te blijven of kapselveranderingen of weet ik veel wat ...
    en daarbij vind ik het al helemaal raar dat mensen zeggen : okee vanaf nu ben ik geen fan meer :S mijn mening
    okee ze zijn idd een tijdje weg geweest , mr dat wachten was de moeite waard , vind ik persoonlijk , ik heb veel mensen rond mij zien ontfannen zeg maar en ik ben er ook wel trots op dat ik ng altijd fan ben , en dat is echt niet gelogen ofzo xD iedereen kan bewijzen dat ik al 2 jaar trouwe fan ben xD

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 11:41 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Altijd al fan geweest:9~:9~

    Ik ben fan, al een 2 jaar en paar maanden fs. Ben er niet van af gegaan. Ik ben geen freak fs, niet dat ik denk dat jij dat denk fs ik zeg het gwn maar is fs. x] Je hebt gelijk! ^^ Het zijn gwn rare mensen. Groepsdruk zeker? Ook al zeggen ze van niet. x]


    If music be the food of love, play on!

    ik ben fan gebleven! Ja, het is wel lochies dat ze een niks laten horen, maar ik vind het dan weer wel stom dat iedereeen dan in een keer weer fan wordt het is wel lochies. Maar het is gewoon raar hele tijd of/on/of/on/of..