• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    11 jaar: dat trouwt, heeft seks en is moeder...
    Yea, leuke jeugd heb je dan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jezus


    is de vader van het dochtertje ook de vader van de baby pedofile gooi hem zijn leven lang achter de tralies


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Madagascar schreef:
    11 jaar: dat trouwt, heeft seks en is moeder...
    Yea, leuke jeugd heb je dan.


    je jeugd is dan zo zwaar verknald


    gatver


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Zugzwang schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    lol en ze gaat ook maar gewoon niet meer naar school nbd nbd.
    Wat een zieke/rare mensen zeg. :')


    As travars

    Waarom is dit topic na ruim 7 maanden weer omhoog geschopt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen, geen oude topics omhoogschoppen aub!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    "o.o"

    meer heb ik niet te zeggen, dan verpest je gewoon je leven.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:50 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat ze ging trouwen vond ik al er 0-O


    =

    Eh ieuwl?:8


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    INDICA schreef:
    (...)
    It was a joke :3. Maar schijnbaar controleren ze daar niet zo streng als een kind op haar elfde ook al deel kan nemen aan een huwelijk ;3

    Haha, inderdaad. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben 11...:|


    All I wanna do is lose control

    die baby is nu 2 en die moeder 13 ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Wth .. 11 vind ik wel érg vroeg voor seks (nerd)


    You're beautiful.

    Faint schreef:
    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><


    I´m nothing special.