• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    11 jaar, getrouwd, een kind, geen diploma en geen toekomst.
    Geweldig hoor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    11 jaar
    Seks gehad
    Een kind
    Trouwen
    Gelukkig ben ik verstandiger


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Fuck. Die kan oma zijn op haar 22e en overgrootoma op haar 33e en ga zo maar door. Holy fack. :'D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Captain schreef:
    (...)
    Hoe kan die dat nu zeggen? Ze heeft een pas waarop staat dat ze 11 is. ;p
    It was a joke :3. Maar schijnbaar controleren ze daar niet zo streng als een kind op haar elfde ook al deel kan nemen aan een huwelijk ;3


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan heb je toch ook geen leven meer...

    ...(no_chears)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    in onze cultuur en huidige maatschappij is dat idd zeer raar, maar denkje dat het vroeger anders was? dan werden de kindjes uitgehuwelijkt aan de eerste beste man vanzodra ze vruchtbaar waren om n paar kinderen te werpen. dus zo weird is het niet..; het wordt alleen weird door onze maatschappij


    al zou ik totaal geen kind willen. en ik ben 15...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zugzwang schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.

    IDD en blijkbaar mag je dus met een man seks hebben als je 14 jaar of ouder bent.. o.O Nou lekker landje zeg..

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:45 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    dit bericht is al zo oud xD
    en er was al een topic over
    maar idd heel erg
    op je 11e al zwanger :|

    waar gaat de wereld heen :|
    whoehoe 100 ste reactie :'D sorry moest ff ;'D


    Shoganai i ne~

    Tyche schreef:
    wtf O.O

    ten eerste; ik zou nu echt nog nooooit naar bed gaan ofzo o.o

    ten tweede; zowel, abortus

    ten derde; een meisje dat amper volwassen is [/zelfkennis] met een vriendje van 19? o.o

    ten vierde; een meisje van elf dat trouwt? o.o

    weird. zéér weird.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oké.. er zijn zoveel punten die niet kloppen in deze tekst..


    ars moriendi

    Zugzwang schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ziek. Trouwen is nog daar aan toe, maar gelijk een kind? :8


    Obviously.

    Gadver pedofilie.


    Has no one told you she's not breathing?