• Tot voor kort vond ik Lady Gaga gewoon stom en goedkoop. Waarom? Omdat ze zichzelf niet was en gewoon een beetje ordinair aan het wezen was. Klinkt misschien heel weird en iedereen zal wel denken, hoe de hell wil jij dat weten.. Maar sommige mensen zien dat gewoon aan andermans ogen.

    En als je goed op haar clips let, kun je zien dat ze letterlijk steeds meer van zichzelf blootgeeft en zichzelf laat zien, en dan vooral haar gezicht. -wat heel erg duid op zelfacceptatie en respect, etc.-

    Ze vond zich zelf helemaal niet stoer, exentriek en uniek hoewel ze dat wel naar iedereen riep, maar nu ze dat zelf wel voelt, draagt ze dat nog allemaal sterker naar buiten. Ik vind der nu serieus echt een moord wijf en der nieuwe nummers vind ik qua inhoud fantastisch! Ik vind ook het succes wat ze in korte tijd bereik heeft ontzettend tof en geweldig.

    Mensen maken ook altijd opmerkingen over wat voor een lelijk gezicht Lady Gaga heeft. En ja ik geef toe dat ze niet als de charmantste kan kijken af en toe. Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.

    En misschien vinden heel veel mensen haar ten negatieve veranderd, maar ik eigenlijk niet. Een kunstenaar experimenteert en creërt en ik vind echt dat ze het er geweldig vanaf brengt.

    Hahah sorry voor mijn inhoudsloze gezwets, maar dat moest ik even kwijt. Wie vind Lady Gaga ten positieve óf negatieve veranderd, en waarom. Waarom ik dit wil weten? Ben gewoon nieuwsgierig over hoe jullie haar zien.

    Graag zonder uitlokkende en ruziemakende reacties. Zenk joe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik houd van haar, ik vind haar geil! :Y)


    -

    Helemaal met je eens. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind Lady Gaga over het algemeen heel cool, maar langs de andere kant heb ik ook ziets van; waarom moet je met je blote kont over straat lopen om een beetje aandacht? Telt de muziek dan voor niks meer tegenwoordig?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik kan Lady Gaga gewoon niet uitstaan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hou van Lady GaGa, tenminste, ik ken haar niet persoonlijk. Maar ik vind haar muziek awesome.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha ,
    Ik vind Lady Gaga best wel coool :`D
    Maar soms vind ik nog altijd haar kleren overdreven ,
    Maar zij durft het tenminste xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik ben het met je eens
    in Just Dance vond ik ze nog wel leuk maar toen ze zo plots een superhit scoorde met Pokerface is ze gewoon een idioot mens dat aleen maar aan sex en drugs denkt en zo bloot mogelijk gekleed is

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:11 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Haar nieuwe nummers vind ik niet echt wat, maar ik zie iets in haar, vanaf dat ik Just Dance al op tv zag ;p

    Ik ben het met je eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het jammer dat ze zoveel is afgevallen.
    :') Ja dat zei ik.

    Ik vind het nog steeds bagger, maar dat is mijn smaak :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Cherished schreef:
    Ik vind het jammer dat ze zoveel is afgevallen.
    :') Ja dat zei ik.

    Serieus? Dat wist ik niet.. Ö


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Serieus? Dat wist ik niet.. Ö
    Ja ze is echt behoorlijk wat afgevallen, laatste paar maanden. Door stress en stuff.


    Wie du mir, so ich dir.

    Decoy schreef:
    Ik ben het met je eens.

    Ik ook alleen vind ik dat ze zich soms overdreven bloot kleed


    I need you like a heart needs a beat

    Silbermond schreef:
    (...)
    Ja ze is echt behoorlijk wat afgevallen, laatste paar maanden. Door stress en stuff.

    Aha, begrijpelijk. Ze zou het eens wat rustiger aan moeten doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?