• Tot voor kort vond ik Lady Gaga gewoon stom en goedkoop. Waarom? Omdat ze zichzelf niet was en gewoon een beetje ordinair aan het wezen was. Klinkt misschien heel weird en iedereen zal wel denken, hoe de hell wil jij dat weten.. Maar sommige mensen zien dat gewoon aan andermans ogen.

    En als je goed op haar clips let, kun je zien dat ze letterlijk steeds meer van zichzelf blootgeeft en zichzelf laat zien, en dan vooral haar gezicht. -wat heel erg duid op zelfacceptatie en respect, etc.-

    Ze vond zich zelf helemaal niet stoer, exentriek en uniek hoewel ze dat wel naar iedereen riep, maar nu ze dat zelf wel voelt, draagt ze dat nog allemaal sterker naar buiten. Ik vind der nu serieus echt een moord wijf en der nieuwe nummers vind ik qua inhoud fantastisch! Ik vind ook het succes wat ze in korte tijd bereik heeft ontzettend tof en geweldig.

    Mensen maken ook altijd opmerkingen over wat voor een lelijk gezicht Lady Gaga heeft. En ja ik geef toe dat ze niet als de charmantste kan kijken af en toe. Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.

    En misschien vinden heel veel mensen haar ten negatieve veranderd, maar ik eigenlijk niet. Een kunstenaar experimenteert en creërt en ik vind echt dat ze het er geweldig vanaf brengt.

    Hahah sorry voor mijn inhoudsloze gezwets, maar dat moest ik even kwijt. Wie vind Lady Gaga ten positieve óf negatieve veranderd, en waarom. Waarom ik dit wil weten? Ben gewoon nieuwsgierig over hoe jullie haar zien.

    Graag zonder uitlokkende en ruziemakende reacties. Zenk joe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mee eens ;)
    wrm?
    omdat die wimpers en al die rotzooi maakte haar (srry :$) een beetje lelijk maar zonder al die rotzooi is ze best mooi.. En haar zang is ook EEEEEEEERRRRRRRGGGGGGG goed.. ik heb al haar liedjes op me mob. :Y)

    Xx Yai13Scene


    Don't stop believing, and you will be happy

    Blitzkrieg schreef:
    Ik vind dr nieuwe liedjes fantastisch (:
    Haar teksten zijn leuker alhoewel Pokerface blijft de beste (':

    Ik vond Gaga altijd wel een moordwijf maar inderdaad nu is ze nog moordadiger geworden. :9~

    Ze heeft talent, zonder al te veel tralala is ze f*cking knap en ze is euh...trendzetter.

    (Neem nu bv. onze lieve Strify die dingen begint over te nemen op zijn manier C:)
    Gheheh ja dat viel me ook al behoorlijk op ja, ei hoofd dat hij is :'D:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Gheheh ja dat viel me ook al behoorlijk op ja, ei hoofd dat hij is :'D:Y)


    Oeh wat een sexy bijnaam xD
    Maar Gaga pikt ook van CB dingetjes :'D niet dat ze opvallend zijn maar buh je merkt soms ook zo typsiche CB acties nu xd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vond GaGa vanaf het begin al leuk en de muziek is goed. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kvon da eerste liedje egt SPR,,ma alles daarna is ni zoow goed ^^
    Ze doet egt rare dingen om op te vallen ^^
    Haar liedjes op zich zyn ni slecht,,maar,,de rest is egt rot (vind ik)


    effort never betrays you

    I love her
    en heel veel reacties zijn heel positief en met alle positieve ben ik het eens:Y)
    XXXXX


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    Ik ben fan van Lady GaGa. Haar stijl, muziek en doen en laten. Maar ik heb haar niet zien veranderen. Volgens mij is ze gewoon hetzelfde gebleven. Of ik merk het niet, of we zien het beide anders.


    "Let them eat cake!"

    Dealer schreef:
    Helemaal met je eens. :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dealer schreef:
    Helemaal met je eens. :'D

    Ik kon haar al niet uit staan.,
    En bij die gedachten blijft ik tog echt hangen ben ik bang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik was fan vanaf Just Dance. Ik hoorde het liedje en was verkocht. Heb het "The Fame"-album gelijk gereserveerd wat op 2 September 2008 ging uitkomen. (ik weet het nog precies)
    Ik helemaal blij en elk nummer vond ik geweldig. Ik zat toendertijd op ticketmaster en Livenation te zoeken of ze eventueel een concert zou geven in NL. Maar toen kwam ik op Pussycat Dolls uit die dus 9 Februari een concert zouden geven in NL. En raad eens.. GaGa was het voorprogramma!
    Dus ik ben erheen geweest, kende alle liedjes en ik stond helemaal voorraan. Achteraf gezien vond ik GaGa d'r act leuker dan PCD, maargoed.

    Ik heb nu al haar albums en ik vind ze stuk voor stuk geweldig :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Lady GaGa is cuwl(cool)


    Pop ate my heart.

    met je eens

    Ik heb haar en haar muziek altijd al fantastisch gevonden, en nu nog steeds:Y)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."