• Tot voor kort vond ik Lady Gaga gewoon stom en goedkoop. Waarom? Omdat ze zichzelf niet was en gewoon een beetje ordinair aan het wezen was. Klinkt misschien heel weird en iedereen zal wel denken, hoe de hell wil jij dat weten.. Maar sommige mensen zien dat gewoon aan andermans ogen.

    En als je goed op haar clips let, kun je zien dat ze letterlijk steeds meer van zichzelf blootgeeft en zichzelf laat zien, en dan vooral haar gezicht. -wat heel erg duid op zelfacceptatie en respect, etc.-

    Ze vond zich zelf helemaal niet stoer, exentriek en uniek hoewel ze dat wel naar iedereen riep, maar nu ze dat zelf wel voelt, draagt ze dat nog allemaal sterker naar buiten. Ik vind der nu serieus echt een moord wijf en der nieuwe nummers vind ik qua inhoud fantastisch! Ik vind ook het succes wat ze in korte tijd bereik heeft ontzettend tof en geweldig.

    Mensen maken ook altijd opmerkingen over wat voor een lelijk gezicht Lady Gaga heeft. En ja ik geef toe dat ze niet als de charmantste kan kijken af en toe. Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.

    En misschien vinden heel veel mensen haar ten negatieve veranderd, maar ik eigenlijk niet. Een kunstenaar experimenteert en creërt en ik vind echt dat ze het er geweldig vanaf brengt.

    Hahah sorry voor mijn inhoudsloze gezwets, maar dat moest ik even kwijt. Wie vind Lady Gaga ten positieve óf negatieve veranderd, en waarom. Waarom ik dit wil weten? Ben gewoon nieuwsgierig over hoe jullie haar zien.

    Graag zonder uitlokkende en ruziemakende reacties. Zenk joe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sommige muziek zijn wel goed van haar, maar voor de rest kan ik haar echt niet uitstaan


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik moest haar eerst niet, ik dacht dat ze gewoon zo'n nieuwe slet was met goedkope liedjes enzo.
    Maar toen ze met CB ging touren en hun allemaal zo positief over haar waren en ik interviews van haar zag begon ik haar wat meer te mogen[:


    If you want me to listen, whisper...

    Cherished schreef:
    Ik vind het jammer dat ze zoveel is afgevallen.
    :') Ja dat zei ik.


    Stimmt.
    Mee eens. (:


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    k mag haar niet
    Soddy :3

    Vraag me niet waarom maar ik mag haar gewoon nie.
    Ikvinddatliedje alleen welleuk


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oke, for the record: is het nu een man of een vrouw?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het met je eens.
    Voeger mocht ik ze totaal niet, geen idee waarom. Maar nu begin ik meer en meer respect voor haar te krijgen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Yo, haar tieten zijn nu echt te zien.
    =='


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze is idd best wel dun geworden.


    You can run but not hide

    Cherished schreef:
    Ik vind het jammer dat ze zoveel is afgevallen.
    :') Ja dat zei ik.


    ok

    ik heb ze altijd zalig gevonden. xD en nog steeds. xD qua muziek en qua madam zelf! x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik vind dr nieuwe liedjes fantastisch (:
    Haar teksten zijn leuker alhoewel Pokerface blijft de beste (':

    Ik vond Gaga altijd wel een moordwijf maar inderdaad nu is ze nog moordadiger geworden. :9~

    Ze heeft talent, zonder al te veel tralala is ze f*cking knap en ze is euh...trendzetter.

    (Neem nu bv. onze lieve Strify die dingen begint over te nemen op zijn manier C:)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze is en blijft een geweldig wijf echt super stem , en ze is sexayyy love her (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Lady Gaga is freaking weird :P
    But I love her songs <3<3


    Stop wishing, Start doing..

    bad romance vind ik gewoon ..

    gewoon het van het er zijn geen andere woorden
    ik vind het clipje typisch Gaga , maar dat moet
    en het liedje zelf heeft geen woorden nodig x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ze is idd veranderd..ik vind vooral dat haar wat ze doet zonder pony erg leuk..! bij die bril in de spiegel lijkt ze beetje op shakira..weet niet of het aan mij ligt..

    en ze doet nu minder ja hoe noem je dat..sexy..dt deed ze in clubs wel zoals lovegame met meisje zoenen enzo..dat doet ze bij bad romance niet.