• Tot voor kort vond ik Lady Gaga gewoon stom en goedkoop. Waarom? Omdat ze zichzelf niet was en gewoon een beetje ordinair aan het wezen was. Klinkt misschien heel weird en iedereen zal wel denken, hoe de hell wil jij dat weten.. Maar sommige mensen zien dat gewoon aan andermans ogen.

    En als je goed op haar clips let, kun je zien dat ze letterlijk steeds meer van zichzelf blootgeeft en zichzelf laat zien, en dan vooral haar gezicht. -wat heel erg duid op zelfacceptatie en respect, etc.-

    Ze vond zich zelf helemaal niet stoer, exentriek en uniek hoewel ze dat wel naar iedereen riep, maar nu ze dat zelf wel voelt, draagt ze dat nog allemaal sterker naar buiten. Ik vind der nu serieus echt een moord wijf en der nieuwe nummers vind ik qua inhoud fantastisch! Ik vind ook het succes wat ze in korte tijd bereik heeft ontzettend tof en geweldig.

    Mensen maken ook altijd opmerkingen over wat voor een lelijk gezicht Lady Gaga heeft. En ja ik geef toe dat ze niet als de charmantste kan kijken af en toe. Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.

    En misschien vinden heel veel mensen haar ten negatieve veranderd, maar ik eigenlijk niet. Een kunstenaar experimenteert en creërt en ik vind echt dat ze het er geweldig vanaf brengt.

    Hahah sorry voor mijn inhoudsloze gezwets, maar dat moest ik even kwijt. Wie vind Lady Gaga ten positieve óf negatieve veranderd, en waarom. Waarom ik dit wil weten? Ben gewoon nieuwsgierig over hoe jullie haar zien.

    Graag zonder uitlokkende en ruziemakende reacties. Zenk joe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, ik vind haar sinds de laatste twee / drie videoclips steeds leuker. Al heb ik haar altijd wel leuk gevonden.

    Maar inderdaad, Lady GaGa gets real. (:

    Breeze schreef:
    (...)
    Aha, begrijpelijk. Ze zou het eens wat rustiger aan moeten doen.
    Workoholics kunnen dat meestal niet zomaar |: (kijk maar naar Kaulitz en Kaulitz :x)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ambeeer schreef:
    Haha ,
    Ik vind Lady Gaga best wel coool :`D
    Maar soms vind ik nog altijd haar kleren overdreven ,
    Maar zij durft het tenminste xp


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Silbermond schreef:
    (...)
    Workoholics kunnen dat meestal niet zomaar |: (kijk maar naar Kaulitz en Kaulitz :x)


    Ja.. Ik hou mn mond al.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Romance schreef:
    Ik kan Lady Gaga gewoon niet uitstaan (:

    Breeze schreef:
    (...)

    Ja.. Ik hou mn mond al.
    Nee, zo bedoelde ik het verder niet. Twas niet aanvallend naar jou :Y). Twas gewoon een opmerking. Maar je hebt wel gelijk. En ik vind dat altijd zielig als mensen zich helemaal kapot werken, maar uiteindelijk doen ze het toch echt zelf en zij zijn uiteindelijk ook de enigste die aan de rem kunnen trekken denk ik.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Poppy schreef:
    (...)



    gha, ik dacht dat ik de enige was :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb niet zo voor haar en haar muziek. :Y)


    007

    Ik vind haar in positieve zin verandert, hoewel ik haar vanaf 'Just Dance' al tof vond. Ik ben het wel met je eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Noise schreef:
    (...)
    Ik ook alleen vind ik dat ze zich soms overdreven bloot kleed

    Soms wel ja, maar het heeft wel wat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Soms wel ja, maar het heeft wel wat.

    Idd, dat is haar 'handelsmerk' want je moet toch ergens in opvallen.


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Idd, dat is haar 'handelsmerk' want je moet toch ergens in opvallen.

    Ja, en ik vindt dat ze dat erg goed doet, haar kleding en muziek springt eruit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kirsten, heb jij theeeeeeeelepatie? Ik zat net ook de clip Bad Romance te kijken, en die shots dat ze zo zonder poespas is vindt ik zoo mooi <3

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, en ik vindt dat ze dat erg goed doet, haar kleding en muziek springt eruit.

    Inderdaad, je moet gewoon ergens mee opvallen. En dat doet ze goed, veel mensen vinden hgar muziek goed/leuk.


    -

    Love her Music
    and ze is mooi hoor!!
    alleen ze is wel erg dun,, helemaal in die clip met beyonce(video phone):S
    maar ze is voor de rest wel knap hoor(H)


    I live in myn own Cinderella story .