• Tot voor kort vond ik Lady Gaga gewoon stom en goedkoop. Waarom? Omdat ze zichzelf niet was en gewoon een beetje ordinair aan het wezen was. Klinkt misschien heel weird en iedereen zal wel denken, hoe de hell wil jij dat weten.. Maar sommige mensen zien dat gewoon aan andermans ogen.

    En als je goed op haar clips let, kun je zien dat ze letterlijk steeds meer van zichzelf blootgeeft en zichzelf laat zien, en dan vooral haar gezicht. -wat heel erg duid op zelfacceptatie en respect, etc.-

    Ze vond zich zelf helemaal niet stoer, exentriek en uniek hoewel ze dat wel naar iedereen riep, maar nu ze dat zelf wel voelt, draagt ze dat nog allemaal sterker naar buiten. Ik vind der nu serieus echt een moord wijf en der nieuwe nummers vind ik qua inhoud fantastisch! Ik vind ook het succes wat ze in korte tijd bereik heeft ontzettend tof en geweldig.

    Mensen maken ook altijd opmerkingen over wat voor een lelijk gezicht Lady Gaga heeft. En ja ik geef toe dat ze niet als de charmantste kan kijken af en toe. Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.

    En misschien vinden heel veel mensen haar ten negatieve veranderd, maar ik eigenlijk niet. Een kunstenaar experimenteert en creërt en ik vind echt dat ze het er geweldig vanaf brengt.

    Hahah sorry voor mijn inhoudsloze gezwets, maar dat moest ik even kwijt. Wie vind Lady Gaga ten positieve óf negatieve veranderd, en waarom. Waarom ik dit wil weten? Ben gewoon nieuwsgierig over hoe jullie haar zien.

    Graag zonder uitlokkende en ruziemakende reacties. Zenk joe.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 22:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ILOVENAOM schreef:
    Kirsten, heb jij theeeeeeeelepatie? Ik zat net ook de clip Bad Romance te kijken, en die shots dat ze zo zonder poespas is vindt ik zoo mooi <3
    Ja stiekem doe ik aan theeeeeeelepatie ja :'DDD :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van Lady Gaga en haar muziek. x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Inderdaad, je moet gewoon ergens mee opvallen. En dat doet ze goed, veel mensen vinden hgar muziek goed/leuk.

    Ja, alleen ik erger me er wel aan dat heel veel mensen haar kut vonden bij Just Dance en ineens bij het volgende nummer haar geweldig vonden en helemaal fan waren.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 20:16 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben het met je eens.
    Maar ik vind dr kleren wel af en toe iets té.. laat ik het daar maar op houden. Maar ik vind wel, dat als je je daar prettig in voelt, je dat vooral aan moet trekken.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 13:47 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Maar in haar nieuwe clip (Bad Romance) zie je gewoon haar gezicht, zonder huge wimpers of andere rare atributen. En nu zie je gewoon dat ze een prachtig mooi en lief snoetje heeft.
    Dat vond ik ook al toen ik die clip zag.


    when words fail, music speaks.

    Lady Gaga is gewoon geweldig :9~

    Ik heb altijd al van GaGa gehouden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vond haar altijd al leuk. Vanaf het liedje 'Just Dance'.
    En over dat bloot gekleed zijn, ik vind dat zij mag doen wat zij wil. Als zij nu zo gekleed wil zijn, dan doet ze dat toch gewoon? En dat aandacht gedoe, dat kan ik begrijpen. Je hebt soms mensen die graag in de spotlights staan, en zo is zij dus. En zij durft teminste zo'n outfits dragen, zij maakt iets van haar leven.
    Respect voor Lady GaGa, echt waar.
    (cat)
    Dit was mijn mening. :'D


    - hoi ;D

    Cherished schreef:
    Ik vind het jammer dat ze zoveel is afgevallen.
    :') Ja dat zei ik.


    Idem.
    ontopic; Maar je hebt helemaal gelijk.. Mensen oordelen te snel, ook over Lady Gaga.
    Zij is iemand die alles durft en zich niets van anderen aantrekt, en inderdaad, zonder die make-up en alle toebehoren is en blijft ze prachtig. Ik vind haar geweldig, en heb haar altijd al geweldig gevonden.
    Aan jouw woorden kan ik niets meer toevoegen ;]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 16:27 ]


    -

    Cool -had het clipje nog niet gezien-
    Nuja, ik vind Lady Gaga niet eens lelijk, en ik heb echt aan heel vaal mensen gevraagd of dat ze dat vonden, iedereen vond der lelijk ;x
    Ghaha, nuja, het kan ook aan mijn smaak liggen.


    Some people make the world special just by being in it

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, alleen ik erger me er wel aan dat heel veel mensen haar kut vonden bij Just Dance en ineens bij het volgende nummer hara geweldig vonden en helemaal fan waren.


    Bij Just Dance leek haar haar echter als bij sommige shots in Pokerface, sorry moest even. :Y)

    Rond September vorig jaar heb ik het album gereserveerd [the fame] en ik vind 'm nog steeds geweldig. Ook de 8 nieuwe nummers en on-gerealeasd-e nummers zijn geweldig.


    -

    ik vind lady gaga wel een apart geval
    weet niet wat ik ervan moet denken haha :PXD

    Ja ik vind dat je wel gelijk hebt. Ik vond haar ook nogal ordinair maar nu ook wel hip. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik luister zelf niet naar haar muziek maar ik vind wel dat ze misschien wat inspiratie op moet doen, want tot nu toe vind ik alle liedjes die ik van haar heb gehoord enorm hetzelfde klinken. Verder heb ik gewoon respect voor haar hoor, ze is ook maar een mens ;]


    Alis volat propriis.

    Ik vind Lady GaGa wel leuk.
    Omdat ze zichzelf durft te zijn, en omdat ze altijd van die originele outfits draagt.
    Zij is gewoon iemand die graag wil opvallen. En haar muziek vind ikzelf heel goed en ik word er altijd vrolijk van.


    Victoria Francés <3