• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Overdrijven is ook een kunst...
    Waarschijnlijk moet hij net een paar honder euro betalen en heeft hij een straf bald,boeien. Ik bedoel maar,als je in nederland iemand vermoord krijg je net een paar jaar,dus hij krijgt echt geen cel straf hoor.

    Waar word het proces gehouden frankrijk of duitsland?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind het nergens op slaan dat hij 5 jaar het cel in moet
    Die haters volgen hun al super lang en kan Tom er was aan doen dat hij zijn beheersing verliest ik zouz elf oko mijn beheersing verlizen en dan lopen slaan eerlijk gezegt


    Ivar Oosterloo.

    Luctus schreef:
    Overdrijven is ook een kunst...
    Waarschijnlijk moet hij net een paar honder euro betalen en heeft hij een straf bald,boeien. Ik bedoel maar,als je in nederland iemand vermoord krijg je net een paar jaar,dus hij krijgt echt geen cel straf hoor.

    Waar word het proces gehouden frankrijk of duitsland?


    ik denk in Duitsland :D

    Luctus schreef:
    Overdrijven is ook een kunst...
    Waarschijnlijk moet hij net een paar honder euro betalen en heeft hij een straf bald,boeien. Ik bedoel maar,als je in nederland iemand vermoord krijg je net een paar jaar,dus hij krijgt echt geen cel straf hoor.

    Waar word het proces gehouden frankrijk of duitsland?
    In Duitsland. Aangezien 3 van de vier meisjes nog steeds een permanente verblijfplaats in Berlijn en Hamburg hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    als hij 5 jaar celstraf krijgt gaan tomxmelissa en ik naar parijs dat fransoosje effe in mekaar meppen gezelig bij tom knus in de cel ( ik ga dit neit echt doen0)

    powercat schreef:
    als hij 5 jaar celstraf krijgt gaan tomxmelissa en ik naar parijs dat fransoosje effe in mekaar meppen gezelig bij tom knus in de cel ( ik ga dit neit echt doen0)
    Ze woont in Duitsland, en geloof me, ik denk dat ze jou eerder neerhaalt dan andersom :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Tja.
    Une femme fatale. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb gisteren gehoord. Dat iemand tegen me vertelden, dat de rechtszaak nog steeds door zal gaan. Maar dat de advocaat van Tom en die van dat meisje al met elkaar hadden gepraat en de deal hadden gesloten dat Tom 2.000 euro zal betalen.

    Irgendwann schreef:
    Ik heb gisteren gehoord. Dat iemand tegen me vertelden, dat de rechtszaak nog steeds door zal gaan. Maar dat de advocaat van Tom en die van dat meisje al met elkaar hadden gepraat en de deal hadden gesloten dat Tom 2.000 euro zal betalen.

    Omg, waar slaat dat op?


    .

    Irgendwann schreef:
    Ik heb gisteren gehoord. Dat iemand tegen me vertelden, dat de rechtszaak nog steeds door zal gaan. Maar dat de advocaat van Tom en die van dat meisje al met elkaar hadden gepraat en de deal hadden gesloten dat Tom 2.000 euro zal betalen.

    Ohmygod. Is dat kind echt nog goed in haar hoofd ofzo? o.o

    Fragile schreef:
    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Immortal schreef:
    Ik vind het rondom belachelijk.
    Het was een deel zelf verdedeging.
    Maar als ze Tom toch gaan vervolgen waarom dient Tom dan geen aanklacht tegen hun in?

    ik vind die fransen en k*t doen.
    hallo je lokt toch uit op een vecht partij als je TH en hun vrienden bedreigd!!!


    cupcake smells great

    Whatever, hij gaat de bak echt niet in hoor.


    ok

    Irgendwann schreef:
    Ik heb gisteren gehoord. Dat iemand tegen me vertelden, dat de rechtszaak nog steeds door zal gaan. Maar dat de advocaat van Tom en die van dat meisje al met elkaar hadden gepraat en de deal hadden gesloten dat Tom 2.000 euro zal betalen.

    Dat is volgens mij niks voor hem? :'D


    ok